Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

peterrapid

Forumguru
Met die chroom vind ik dat je heel geslaagd bent, had wat bedenkingen in het begin erover maar het werkt, heel origineel. Met blauw werkt het maar met grijs of zwart werkt chroom niet volgens ik al enkele RS'en heb gezien.

micky

Forumguru
maatje grotere remmen bedoel je dan? ;)

Edit: ik snap je punt wel een beetje, maar is het dat niet altijd al heel snel? zelfde met de kleur en de velgen?
Ik heb mijn privé DS exact zoals ik wil, de O3 is een lease auto waar ik bepaalde beperkingen heb (te bestellen motoren ivm energie labels) voor het bedrag wat mijn O3 kost kun je ook een leuke vRS bestellen, dus geen kwestie van niet kunnen, maar wel een kwestie van niet mogen ;) Ik wil mijn auto graag zoals ik hem mooi vind en idd zijn met name de schijven achter behoorlijk aan de kleine kant, toch zie ik liever een rode klauw en dat niet omdat een ander er iets van moet vinden maar omdat ik het zelf mooier vind, als ik op de mening van een ander zou moeten afgaan dan had ik beter weer een Audi kunnen bestellen :)

Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Maar ik wil geen RS look a like hoor, dus badges ed zijn niet aan mij besteed, ik wil gewoon een mooie wagen en dat is me aardig gelukt vind ik, ik heb ook chrome overal ipv zwart :)

Think alike. Gewoon een mooie auto, RS laten we voor wat het is hahahah .
We moeten een keer een race blue afspraak maken voor shoot

1.4TSI

Actief lid
Heren, over twee weken wordt mijn OC3 geleverd. Nu ik regelmatig op het forum kijk, kwam ik dit topic tegen. Dus nu is de vraag ga ik ze er ook nog onder laten zetten?? Ik zag net de foto's van Skodaliefhebber1 en dat is toch wel echt mooi. Mijn config is het zelfde maar dan met Race Blue. Ik heb trekhaak besteld maar dan voor 99% voor fietsendrager 1x per maand. Een caravan zal ik nooi van mij leven gaan trekken en af een toe een aanhangertje. Wordt hij niet stuiterig? Jullie mening? Gewoon er onder laten zetten?

En dan daarbij ik moet het voor de leasemaatschappij bij de Skoda dealer laten doen...anders had ik het wel bij een van de forum leden laten doen :) Nog tips waar ik bij de dealer op moet letten? Uiteraard de originele veren mee vragen. Ps bij de dealer was het 585 incl montage en btw. Leukste van alles is dan mijn baas de helft meebetaald en ze niet helemaal afgeschreven zijn naar 4 jaar. Dus voor 240euro lijkt het mijn de moeite waard.. Ik kan het alleen niet vergelijken heb nu OC3 met 16"... Iemand in de buurt van Amersfoort met 18" en Eibach?

Joske

Forumguru
de knappe bolide van @micky al bekeken?

1. blauw
2. 18 duims velgen
3. Eibach-setje

komt wel overeen met wat jij graag wou zien é? :laugh:

Renzo4000

Forumguru
@lugolux78 , Oxxo vapor's zijn zoooooo petjes golf gti velgen :stop::deuk:

i_11338_975_0_61_1377084333_2004.jpg

Bovenaan Onderaan