Het zal misschien (mede)aan het soort auto liggen, maar mij bevalt het mindere comfort uitstekend. Ik heb dit vrij stugge veel liever dat dat deinerige. Vond dat ook bij de Yeti prettig, die dat origineel al heeft. En dan krijg je er ook nog eens zoveel voor terug. Sta nog steeds versteld bij het nemen van bekende bochten
contacteer @Antera even anders, hij kan leveren én plaatsen ook indien gewenst.Kan iemand mij vertellen welk verlagingsset ik moet bestellen voor mijn octavia combi 1.4 ebl met 17 inch lm velgen? ca. 3 cm verlagen lijkt mij mooi.
Heb al zitten zoeken in deze rubriek maar kom er niet helemaal uit.
Tja je kan niet met dezelfde snelheid de drempel over je bodemvrijheid word toch 30mm minder. Maar alleen extreme drempels kunnen lastiger zijn maar verder last dat wel mee. Het idd voor iedereen anders,
Dat het veranderd vermeld ik er ook altijd bij en het is en blijft persoonlijk. Zoals @micky het ervaart zal je idd een paar sportdempers moeten monteren. Maar hij verwoord het super. Het standard sportonderstel van Audi is idd een stuk stugger dan die van de O3 op Eibach.