Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

canth

Actief lid
Mijn eerste indruk van de vering van de Octavia III is niet bijgesteld na wat meer kilometers. De vering van de O3 is comfortabeler, maar onrustiger dan van de O2. Daarom heb ik ook een eibach setje besteld bij onze eigen Antera. Ben pas 10 januari aan de beurt, heb er nu al zin in!!

Michiel2011

Nieuw lid
Ben ook verrast dat ik met de eibachs prima normaal over drempels kan rijden. Met de standaard Golf 6 had ik wel last. Moet wel zeggen dat ik de volgende keer geen 18 inch velgen meer neem icm verlagen. Net iets te stug voor de rest van het gezin.

Fucky

Senior Member
Mijn eerste indruk van de vering van de Octavia III is niet bijgesteld na wat meer kilometers. De vering van de O3 is comfortabeler, maar onrustiger dan van de O2. Daarom heb ik ook een eibach setje besteld bij onze eigen Antera. Ben pas 10 januari aan de beurt, heb er nu al zin in!!
Krijg je geen spijt van!

adee

Senior Member
Ik rijd nu een maand rond op de Eibach veren en ik ben uiterst tevreden met het weggedrag van de octavia. Hij stuurt een stuk strakker en deint, zeker bij hoge snelheden, absoluut niet meer. Mooi meegnomen is dat ik het er ook een stukje strakker uit vind zien.

Eigenlijk zou ik nog wel eens een rondje willen rijden in een niet verlaagde octavia om het verschil nog eens te voelen. Ik denk dat ik heel snel weer terug wil in mijn eigen wagen :jaja:

Antera

Donateur
weer 2 op mooie hoogte

10422480_744901552246842_789121796148930567_n.jpg

10614346_744901565580174_7052588973507028513_n.jpg

micky

Forumguru
Vanochtend om 10 over half negen kwamen we aan bij @Antera een uur later weer op pad (richting de uitlijner), mooi te zien hoe iemand zo snel een O3 (die van mijn broer) naar de gewenste laagte brengt, Mark, nogmaals bedankt voor de snelle en professionele aanpak, helaas was er geen tijd om naar mijn spiegel "probleemje" te kijken, maar goed daar had ik ook al niet echt op gerekend, daar mag de dealer dan naar kijken :)

Bovenaan Onderaan