Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Bijgaand wat betere fotoos en van de aslast lijkt me de goede set !?
vreemd dat er toch veel verschil in zit, mjni xenon lampen staan wel goed
misschien iet hoger dan anders maar vind ik wel prettig schijnen nu mooi ver vooruit
zonder hinderlijk te zijn voor tegenliggers.

O ja voor de zekerheid ik heb nu een 1,6 tdi DSG elegance businessline geen RS meer

Bijlagen

• foto.JPG
    foto.JPG
    226,5 KB · Weergaven: 110
  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    406,7 KB · Weergaven: 111
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    471,8 KB · Weergaven: 110
  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    678,9 KB · Weergaven: 115
Laatst bewerkt:
Ja idd is verschillend, Misschien kan @Antera uitleggen wat nu de juiste set is !?
ik heb hem bij de dealer laten meeleveren dus die zouden het toch moeten weten
kan zijn dat de greenline iets anders staat ivm lagere cw waarde om de Co2 norm te halen !?

hberg

Actief lid
Even een vraagje, rijd een Greenline met Eibach. Nu wil ik een trekhaak laten monteren maar de dealer geeft aan dat het advies is geen trekhaak te laten monteren op een Greenline met Eibach...

Nu wil ik er een caravan mee gaan rijden maar begin nu wel te twijfelen... Wat zijn de ervaringen hier van Greenline rijders met trekhaak, eibach en caravan?

@El Fuego die van mij staat achter ook een beetje hoger dan voor. Op basis van de aslasten zit de juiste set er onder maar toch niet 100% gelijk voor en achter...

Laatst bewerkt:

hberg

Actief lid
Lijkt mij dat ze eventueel een trekhaak moeten monteren die een grotere kogelhoogte heeft maar zag hier inderdaad al berichten van bereiders met Eibach en een O3 dus ben benieuwd :)

Weet ook niet of er hoogte verschil zit tussen een Greenline en bijv. een Elegance met Eibach.

Joske

Forumguru
Weet ook niet of er hoogte verschil zit tussen een Greenline en bijv. een Elegance met Eibach.
zou in principe geen verschil mogen zijn qua totale verlagingshoogte.. De GL (alé, dat zou toch moeten) begint al een beetje lager maar het uiteindelijke resultaat is hetzelfde. juist @Antera ?

hberg

Actief lid
Dat lijkt mij ook dat het eindresultaat redelijk zal zijn. Snap ook wel dat de dealer zich wil indekken maar als we zoeken naar de juiste trekhaak moet het geen probleem zijn mijn inziens...

030

Forumguru
Iemand al de Sportline versie geprobeerd? Deze zouden - volgens Eibach zelf - de auto nog iets lager naar de grond brengen t.o.v. de Pro-kit.

Pro-Kit: voor 30/40, achter 30mm
Sportline: voor 40/45mm, achter 45mm

derf

Senior Member
Ik heb inderdaad verlagingsveren op mijn 1.4 tsi bl. trekhaak zat er toen al op
Ik heb met de wagen van @Fucky gereden met een caravan van 1100 kg erachter en helemaal geen problemen ondervonden.
Gaat prima.
Wat ik nog niet weet is hoe het gaat met drempel e.d
na 13 april kan ik daar meer over melden

Falcon

Donateur
zou in principe geen verschil mogen zijn qua totale verlagingshoogte.. De GL (alé, dat zou toch moeten) begint al een beetje lager maar het uiteindelijke resultaat is hetzelfde. juist @Antera ?

Was het niet zo dat in het begin van de GL er standaard het sportonderstel onder zat (met sperdiff etcetra) en dat deze in het latere model verviel?

Bovenaan Onderaan