Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

peterrapid

Forumguru
Dan heb je echt de verkeerde set hoor want met juiste Eibach set zou je dit niet voor hebben, heb je foto's om eens te tonen ? Ben wel nieuwsgierig naar jou superlage O3 :jaja:

komt en beetje door de ondergrond hij is over de hele linie erg laag als je vergelijkt met hoe dit was
stom stom stom ik had een voor en na foto en meting moeten doen was ik wel van plan ....

als je goed kijkt zie je hoe dicht de zwarte spatflapje voor de wielen bij de grond zitten
deze raken meestal de drempels zeer irritant ook voor onder de bumper zit een zwart plastic flapje
deze raakt meestal net de stoepranden bij bv parkeren...

Bijlagen

• foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    406,7 KB · Weergaven: 124
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    471,8 KB · Weergaven: 121
  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    678,9 KB · Weergaven: 126

micky

Forumguru
komt en beetje door de ondergrond hij is over de hele linie erg laag als je vergelijkt met hoe dit was
stom stom stom ik had een voor en na foto en meting moeten doen was ik wel van plan ....

als je goed kijkt zie je hoe dicht de zwarte spatflapje voor de wielen bij de grond zitten
deze raken meestal de drempels zeer irritant ook voor onder de bumper zit een zwart plastic flapje
deze raakt meestal net de stoepranden bij bv parkeren...
zo staat de mijne ook hoor.

http://www.skodaforum.nl/forum/media/9.1221/full?d=1410565660

ik kan nu niet meten, er ligt een paar 100kg in de kofferbak :)

Renzo4000

Forumguru
Bij mij zijn ze ook door de dealer eronder gezet, ik heb ze op voorhand gewezen op dit topic dat ze echt de goede moeten leveren en monteren. Op het zicht klopt mijn verlaging wel dus ik heb er ook niet verder naar gekeken. Het rijden is heerlijk icm 18" en dat op winterbanden. Enige nadeel zijn de vervelende drempels die te steil zijn aangelegd (gesubsidieerd door de autogarages lijkt wel!) want dan wil de lip nog wel eens lekker schrapen :(

zQzzaSy.jpg

4M1NwSu.jpg

NTS7tje.jpg

Tuur71

Senior Member
Direct voor de voorwielen. Deze raken idd bij stijle drempels de grond. De brede lip direct onder de bumper heeft iets meer speling.

hberg

Actief lid
Heb juist het idee dat ik altijd die brede lip hoor. Zou eens moeten kijken of het stiekem niet die direct voor de wielen zijn. Zijn nu een paar drempels die ongeacht hoe ik ze neem altijd hoorbaar zijn.

Bovenaan Onderaan