Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Klaasje

Forumguru
Was gewoon goed, ben er gisteren ook geweest. Hij laat je ook alles op computer meekijken. Alleen voorkant kan uitgelijnd worden bij starre achteras

• Leuk
Waarderingen: CDK

derf

Senior Member
@Corné de Kluijver
Ik wist zijn naam niet meer maar je kunt je auto daar gerust laten uitlijnen.
prima werk. Echt een vakman.Mijn auto rijdt zo strak als een snaar.
Ik reageerde alleen op het feit dat bij sommige skoda's het linker achter wiel niet helemaal in lijn lijkt te staan. dat is in purmerend geconstateerd en niet bij Afnan.
Er kan overigens m.i. niets aan gedaan worden of je moet boutgaten uit gaan vijlen. Dat lijkt mij een beetje te gevaarlijk want dan ontstaat er speling .

• Leuk

030

Forumguru
Mijn dealer vertelde me overigens vorige week dat auto's met Lane Assist na verlaging dienen te worden gekalibreerd en dat dit niet door de lokale fast fitter kan worden uitgevoerd.

peterrapid

Forumguru
Corne echt waar was er heel tevreden van deed zijn werk meer of professioneel, Nam echt zijn tijd voor en je kon meevolgen op scherm waar hij uitkwam en ik voel echt het verschil.

• Leuk

Antera

Donateur
Ik wil er ook nog even inhaken. Ik zou als ik niet overtuigd ben van de kunnen van adnan daar niemand naartoe sturen. Hij verstaat het vak meer dan menigeen. Hij heeft diverse curcussen gedaan speciaal voor de vag autos. Hij levert top werk Vind ik.

@030 bij verlagen bij 30mm is opnieuw calibreren van de la enz niet nodig. Werkt net zo goed als daarvoor. skod dealer in tilburg en waalwijk verlagen deze ook zonder herclibratie.

@micky omtrend het buiten de tollerantie vallen van de achteras komt bij veel autos voor met een starre achteras helaas. Toen ik nog uitlijnde kwam ik dit regelmatig tegen. Dit is alleen op te lossen door plaatsen cambershims. Maar dit is vaak zo Kostbaar en de wegligging en andere zaken worden minimaal hierdoor bejnbloed beïnvloed dat het geen grote gevolgen heeft.

;);)

Mocht iemand overhoopt toch ergens een probleem mee hebben let me now :thumbsup:

Klaasje

Forumguru
@Antera enige wat ik miste bij Adnan was de koffie. Haha
voor de rest zoals ik al meldde is het professioneel uitgevoerd en kan ik alleen maar aanbevelen. Ook de vakmanschap van Mark

Klaasje

Forumguru
mbt tot het afstellen van de LA en ACC. Ik ervaar nu na 2 dagen absoluut geen verschillen.
Wat opviel is dat de verkeersbordherkenning nu wel beter werkt ???
Al 1 maand rijdt ik over 1 stuk weg waar 1 bord niet werd herkend en nu sinds vandaag wel.
Camera ziet hem dus nu opeens wel. Bord stond behoorlijk laag :-)

Zal wel toeval zijn maar wilde het toch vermelden

Klaasje

Forumguru
met xenon heb ik nog niet gemerkt dat hij anders verlicht.
Maar zal ik wel tzt gewoon es bij de dealer laten controleren.
Ik ondervind nog geen verschil al heb ik er niet echt opgelet :-)

Antera

Donateur
Dan is idd het verlagen ook een voordeel voor de verkeersbord herkenning. Apart dat die het bord nu wel ziet. Ik weet ook niet wat het "kijk" bereik is van de camera maar zou er zomaar mee te maken kunnen hebben. Is dit binnen of buiten de bebouwde kom dat bewuste bord @Klaasje

Klaasje

Forumguru
Dit bord staat bij Leenderheide op de rotonde. Heb er bewust opgelet en verbaasde me dat ie hem vanmorgen opeens na 4 weken wel oppikte

Overigens vandaag 2 meldingen van radar niet beschikbaar in tijdsbestek van 5-10 min.
Ga er vooralsnog vanuit dat het door de flinke sneeuwbui kwam

Miez1

Forumguru
Ik heb de laatste bladzijde aan een stuk gelezen wat mij ook heeft doen meten (vanaf de spatbordrand tot het hart van de as), ik kom op 31,5cm rondom. Dus het kan nog wel een stukkie lager ;). De flapjes aan de voorzijde krijgen bij mij langzaam een 'ratlook'.:D

In een troosteloze wintertrim (maar die is bijna voorbij):

sm598g.jpg

Ik vraag me alleen af hoe het verhaal met Moonshine RS afgelopen is?

Alles gute !

Miez

Bovenaan Onderaan