Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Klaasje

Forumguru
31,5 cm ?? Dat lijkt me wel erg laag. Standaard staat ie op 39cm en na verlaging op 35.5 (36)
Of heb je schroefsetje ?

Ik heb hart wiel naar onderkant spatbord gemeten

Zo @Miez1 das wel heel laag rijd dat nog wel lekker ?
bij mij is het net iets onder 35 cm (34,8) , die lipjes heb ik in gekort zo'n 2 cm
nu veel beter niet bij elk drempeltje contact met de bodem.
De dealer erkent dat ze de verkeerde set hebben geleverd staat verkeerd in bestelsysteem van PON
zeggen ze , ze gaan een oplossing aanbieden ff afwachten ben benieuwd

Ik moet toegeven begint te wennen nu flapjes ingekort zijn niet meer constant dat schrapende geluid
Dealer heeft overigens aangeboden om de veren te vervangen, althans alleen voor ,
achter zouden hetzelfde zijn volgens PON @Antera ? eerst meten daarna nog eens meten ben benieuwd

Antera

Donateur
Nummers op de veren checken kans dat de achterveren van een Golf zijn ipv een o3combi is aanwezig. Dit is ook regelmatig voor gekomen. Heb je de doos nooit mee gekregen?

Miez1

Forumguru
Ik heb begrepen dat PON een stopje heeft gezet op het aanbieden van verlagingsveren (#fluistermodus aan# waarschijnlijk omdat er veel sets in omloop zijn die eigenlijk niet bij de betreffende auto horen #fluistermodus uit#). Ik heb het van 'horen zeggen' en heb de bron niet kunnen controleren.

Alles gute !

Miez

• Leuk
Waarderingen: CDK

heusinkveldb

Forumguru
Ik heb begrepen dat PON een stopje heeft gezet op het aanbieden van verlagingsveren (#fluistermodus aan# waarschijnlijk omdat er veel sets in omloop zijn die eigenlijk niet bij de betreffende auto horen #fluistermodus uit#). Ik heb het van 'horen zeggen' en heb de bron niet kunnen controleren.

Alles gute !

Miez

of ze hadden teveel concurrentie uit het zuiden.... :deuk:

CDK

Forumguru
@Antera, dat gaat je weer horden met klanten opleveren ;)
Ik zeg laten we een groupbuy opzetten ;)

"Als Pon dan toch stopt met het leveren van Eibach veren laat u de verlaging beter door @Antera organiseren"

ik heb weer een onderschrift / handtekening voor je @Antera :)

Ik heb de doos lijkt de goed skoda set te zijn alleen de 03 versie ipv de 04
heb je voor mij de nr's op de veren zelf zodat ik deze kan checken bij vervanging
blijf erbij deze keer ik wil het zelf wel eens zien

en idd beter volgende keer bij @Antera laten uitvoeren,
uitlijning bleek achteraf ook niet goed prutsers....

maar toch begint te wennen rijd steeds lekkerder alleen voor erg korte veerweg
lijkt wel, vangt kleine gaten niet echt lekker op.

Antera

Donateur
E10-79-010-03-22:

F11-15-021-01-VA
F11-70-012-01-HA

E10-79-010-04-22:

F11-15-021-02-VA
F11-70-012-01-HA

Ok Thx , klopt dus idd dat achter dezelfde veren zijn.
bijgevoegd foto van de doos van de Eibach set.

Bijlagen

• eibach 3.JPG
    eibach 3.JPG
    98,1 KB · Weergaven: 74
  • eibach 2.JPG
    eibach 2.JPG
    105,9 KB · Weergaven: 68
  • eibach 1.JPG
    eibach 1.JPG
    112,8 KB · Weergaven: 75

CDK

Forumguru
Groupbuy mag altijd door iemand georganiseerd worden daar werk ik voorledig aan mee. afhankelijk van het aantal en welke set enz valt er altijd wel iets te bespreken

@Corné de Kluijver thnx

Dankjewel voor de welwillendheid @Antera ik zal het op me nemen, we zullen zien hoeveel potentiële klanten er nog voor je zijn ;)

In onderstaand topic kan iedereen zich opgeven, dus kom maar op met die aanmeldingen!

http://www.skodaforum.nl/forum/i/gr...bij-antera-tuningcenter-lowering-breda.25776/

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan