Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Miez1

Forumguru
@030 Mooi! Ik wilde eerst ook rood, ik vind het prachtig zo.

ideetje voor een (tijdelijke) typeaanduiding;

2e2dxc1.jpg
;)

Alles gute !
Miez

Allen, de foto die Antera heeft geplaatst is mijn auto! De dealer is druk in gevecht over welke set nu wel of niet juist is. Ik heb 3 weken geleden aan de bel getrokken over het feit dat het in mijn ogen niet klopt. Ik wacht nog even de uitspraken van de dealer af, maar dat het niet goed is, is mij ook wel duidelijk

Laatst bewerkt:

Miez1

Forumguru
@030 zijn de spacers waar je over schrijft totaal op de voor en achteras (22/44) of per kant? Lijkt mij nogal een forse verbreding? Of compenseert jouw ET waarde een stuk(je)?

Ik heb voor niets en achter 10 (per kant) dus totaal 20mm op de achteras.

Immer gute fahrt!

030

Forumguru
22/44 is totaal op de as. Dan komen ze vrijwel gelijk met de wielkas. De Turini's zijn overigens ET 51, dus op de vooras wordt dat ET 40 en achter ET 29.

@Miez1; ik zal nog even meten wat de afstand van het scherm tot de naaf is. Ik ben benieuwd hoe zich dit verhoudt tot jouw setup. Dat was namelijk ook mijn eerste keus, maar ik ben toch voor alleen veren gegaan. Echter wel voor de Sportlines, daar ik de Pro-kit net niet laag genoeg vond ogen.

Miez1

Forumguru
Ik ben benieuwd hoe zich dit verhoudt tot jouw setup. Dat was namelijk ook mijn eerste keus, maar ik ben toch voor alleen veren gegaan. Echter wel voor de Sportlines, daar ik de Pro-kit net niet laag genoeg vond ogen.

31,5cm voor en achter

Antera

Donateur
Allen, de foto die Antera heeft geplaatst is mijn auto! De dealer is druk in gevecht over welke set nu wel of niet juist is. Ik heb 3 weken geleden aan de bel getrokken over het feit dat het in mijn ogen niet klopt. Ik wacht nog even de uitspraken van de dealer af, maar dat het niet goed is, is mij ook wel duidelijk

Wij hebben contact gehad en we zijn er nu wel 100% zeker van dat de onjuiste set is geplaatst. Op 2 vlakken is het mis gegaan.

1. te zware veren geplaatst aan de voorzijde
2. Achter veren geplaatst voor een onafhankelijke ophanging ipv een starre as ophanging. Die veren zijn namelijk langer waardoor de auto achter amper tot niet verlaagt.

Succes met de dealer aanspreken

Bovenaan Onderaan