Als ik per model de breedte -/- spoorbreedte doe en met elkaar vergelijk, klopt dat ook wel.dit zijn mijn wintervelgen, maar vind achter best ver naar binnen staan.
...
Op mijn petjes golf stonden dezelfde velgen veel beter aligned (zonder spacers).
Is het trouwens ook niet zo dat FL iets breder komt te staan?
De facelift van de O3 heeft een andere spoorbreedte, oppassen dus als je met spacers zou willen gaan werken.
Volgens mij hanteert antera voor 15mm en achter 20mm. Bekijk bijlage 55628
cool, ben benieuwd! Ik meen dat de skoda 17"/18" velg 7,5J is en ET51?Dat ga ik ook laten doen van het weekend. Zal een foto plaatsen van voor en na. Laat het doen met 17 inch teron en 3cm verlaging!
Klopt!cool, ben benieuwd! Ik meen dat de skoda 17"/18" velg 7,5J is en ET51?
ik lees alleen dat je van plan bent om nog 18"te gaan kopen? Wil je dan stock skoda velgen of andere aftermarket? Als je J breder gaat en je ET lager, dan weet ik niet of 20mm te veel gaat worden achter.Klopt!
Als ik 18 inch neem wil ik echte skoda velgen en dan moet het net passen. Ben op zoek naar turini of gimini maar dat valt nog niet mee voor een schappelijke prijs. Alaris vind ik ook prima velgen maar die staan op de derde plek. De auto wordt overmorgen geleverd op de teron velgen en ben benieuwd hoe dat staat. Aangezien het een lease auto betreft en een inch maat groter eigenlijk niet is toegestaan ga ik het zaterdag beslissen na de verlaging met de spacers.ik lees alleen dat je van plan bent om nog 18"te gaan kopen? Wil je dan stock skoda velgen of andere aftermarket? Als je J breder gaat en je ET lager, dan weet ik niet of 20mm te veel gaat worden achter.
Zo ziet het er bij mij ook uit. Net binnen de spatschermen, voor en achter, maar dan zónder spacers. Sorry @thekawa maar persoonlijk vind ik dat beter dan zoals jouw petjesgolf had. Smaakgebonden natuurlijk.Volgens mij hanteert antera voor 15mm en achter 20mm. Bekijk bijlage 55628
volgens mij een 1.0 motorKans is aanwezig dat hij een 1.8 heeft (2.0 zeker niet aan de foto's te zien), maar die kans is klein.
Stukje multilink