Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Melvin

Nieuw lid
overigens kost het inderdaad €600,- via de dealer. In ieder geval als het via de Dago in Doetinchem loopt.
Ik krijg de octavia in de lease dus vandaar dat ik de verlaging uit laat voeren door de dealer.

Mocht je willen proefrijden met 18'' en eibach verlaging... Ik woon in Duiven en je mag wel een rondje maken.
Auto wordt 6-1-17 geleverd!

JvE67

Lid
Ha Melvin, dat is erg aardig van je! Mocht ik het willen ervaren dan hou mij aanbevolen om een rondje te doen! Jouw reactie klopt B.Stuurder, het zijn vastebedragen. Maar spannend he Melvin...mijne ook op 06-01!

Melvin

Nieuw lid
Ook vanwege de bijtelling in het nieuwe jaar? of toeval? Wachten duurt altijd te lang ja :itwasntme:
Ik heb de 2.0 TDI met DSG automaat genomen, en die had heeft in 2016 25% bijltelling en in 2017 is alles 22%.

Eerie

Nieuw lid
Leuk om te zien dat op deze topic zoveel mensen gereageerd hebben. En met precies de juiste informatie met wat ik nodig had. Mijn nieuwe O3 staat in bestelling en twijfelde over hulpveren voor de caravan. Door mijn zwager geattendeerd op verlagingsveren en door dit topic over de streep gehaald -> worden dus verlagingsveren.
Nu alleen nog kijken waar monteren, bij Antera (aan zijn reacties te zien weet hij precies waar hij het over heeft) of bij Vagtechniek (vorige auto in onderhoud gehad en hebben ook veel ervaring met VAG). 1-ding is zeker, niet door dealer :D

Brains75

Actief lid
De eerste keer zwaar beladen op vakantie, na verlaging was echt een genot. Dat deinen en "hangen" in die lange veren is gewoon weg. Auto ligt beter op de weg na verlaging en vooral met zware belasting vind ik zelf terwijl ik dat niet gedacht had vooraf.

Rataplan

Forumguru
Ik heb de optie Sportfahrwerk bestelt, dit zou zo'n 15mm lager zijn tov standaard?
Hoeveel lager staat een vRS tov standaard?

Bovenaan Onderaan