Flem_nl
Forumguru
Wat is een HR verlaging?yes ! zaterdag de eerste HR verlaging van een 2.o tdi combi met golus 18" hoorde ik
Wat is een HR verlaging?yes ! zaterdag de eerste HR verlaging van een 2.o tdi combi met golus 18" hoorde ik
Dus toch zo simpel! Is dat via de dealer? dacht dat het officiel enkel Eibach of MAD veren waren....Da's een verlaging met H&R veren.
Niet alleen goedkoper.., ook met betere montage..., toch!?Is niet via de dealer :-)
Ik lever en monteer de veren stukken goedkoper dan de dealer het maar kan aanbieden
Jaja, de auto komt zelfs rijklaar bij Pon vandaan. Sta ik ook van te kijken maar het is echt zo. De auto staat bij de bekleder en van daar uit gaat hij naar de poetser alvorens hij aan mij word afgeleverd door de dealerHmn PON de Eibach?! Bij mij doet de dealer 't. Wist niet dat PON dat ook deed!
Twee klanten per jaar lijkt mij niet reëel, dat maak je alleen op uit de forumleden en hun reacties.Niets ten nadele van PON of de dealer, maar na links en rechts informeren is Antera meer als 50% goedkoper dan hen. Komt bij dat ik iets meer vertrouwen heb in iemand die het wekelijks doet, dan de dealer of PON met twee klanten per jaar die dit toevallig willen...
En toch ook echt in de garantie ...... Ook niet ten nadeel van bijv Antera maar als er iets is dan is het voor mij makkelijker dat ik even 3 km verderop naar de dealert rij dan dat ik een vrije dag moet nemen en het halve land moet doorkruisenAls je over het juiste gereedschap beschikt kan iedereen hier op het forum het ook.
Het enige wat belangrijk is is de juiste volgorde aanhouden bij het monteren van alle onderdelen van de veerpoten. Zodra gemonteerd moet je uitlijnen, dat kun je uitbesteden aan de specialist.
Ik bedoel hiermee te zeggen, Antara of Pon, verschil zal er niet in zitten, behalve in de portemonnee dan tenminste.
Tja, ik heb het gewoon via de officiële dealer dus twee jaar, ook op deze onderdelen en de montageklopt, garantie is een punt. Ik vraag me overigens even hardop af of je echt nog wel garantie hebt op deze onderdelen bij montage van verlagingsveren. Veelal weten ze die garantie heel snel te beperken in dergelijke gevallen.
Zeker bij een leasebak is het achteraf aanpassen van de auto wel listig. Zou ik zelf niet zo snel doen. Dan maar via de dealer en wat duurder.
Overigens gaf mijn dealer in Belgie aan dat de verlagingsveren nog niet officieel waren goedgekeurd door de importeur en nog niet leverbaar waren.
Ja maar in mijn geval doet de dealer het dus niet maar doet Pon het. Misschien juist om de garantiebepaling dicht te timmeren?Ik denk niet dat een Lm moeilijk doet over dezelfde veren zolang je het maar aangeeft.
Ik kan het mis hebben maar ik denk niet dat achteraf Eibach door de dealer bij Pon staat geregistreerd. M.a.w. ga je naar een andere dealer met schade dan zou men theoretisch niet kunnen zien welke persoon deze veren eronder heeft gezet.
Tenzij je natuurlijk andere set dan Eibach eronder zet...
Ja maar in mijn geval doet de dealer het dus niet maar doet Pon het. Misschien juist om de garantiebepaling dicht te timmeren?
Ja, je moet lekker doen wat je zelf het beste uitkomt toch. Energie leveranciers en kabelmaatschappijen zijn het ook en ook daar kom je niet onder uitOk, had het niet goed gelezen.. dus monteren direct bij Pon "de Monopolist".
Dat dicht timmeren van de garantie is dan wel een farce als men het niet op kenteken zet. Ik denk namelijk niet dat de "achteraf monteren" wordt geregistreerd. Iemand?
Dan zou je dus met gerust hart de hardware overal kunnen monteren zolang het maar dezelfde Eibach zijn.