Uiteraard houd ik me aanbevolen voor de VAGCOM modDe dealer vermeld het niet als extra acc op de auto althans dit ga je niet vinden op de sticker in de kofferbak of in het onderhoudsboekje. Of het binnen de garantie valt is dan maar de vraag denk afhankelijk van de klacht, maar even kort gezegd heb al vele sets gemonteerd in alle jaren en garanties zelden tot nooit gehad. Daarnaast nieuwe auto met alleen verlagingsveren zal nooit geen problemen geven. Zou niet weten welke.
Niet om me de hoogte in te prijzen maar aan de hand van de ervaringen van me klanten:
Ik monteer voor een stuk minder geld en het word gedaan door ene liefhebber vaak geeft dat voor veel mensen de doorslag. Daarom al diverse dikke/dure auto's gehad. Men kwam dan voornamelijk van de grote ervaring van mij terwijl een dealer niet happig op dit soort zaken is en dit dan ook zelden doen. Daarnaast sta je bij me er gewoon bij terwijl ik de auto total los sla meteen hamer om de set te monteren. Dit krijg je niet mee als je auto bij de dealer staat. ( natuurlijk geintje). Maar jullie snappen vast wel het idee.
Ook lease auto's worden vaak verlaagt en neem maar van mij aan dat een LM daar geen problemen om maakt. Een schroefset kan een ander verhaal zijn maar ken Lease auto's die schroefsets hebben met toestemming van de LM. De set in belgie zijn inderdaad nog niet gekeurd. Dit klopt helemaal. Dit komt omdat er attesten zijn en voor die bij de veren geleverd word moeten er wat testen doorstaan worden. Maar ook deze komen en kan je later alsnog bij bestellen zodra ze leverbaar zijn.
Natuurlijk is iedereen vrij om te bepalen waar en aan wie ze hun geld uit geven en hoeveel. Ga je naar de dealer even goed vrienden.
p.s. er is weer een vagcom update en hoop morgen te weten of de update nu ook de O3 aan kan.
Keep you posted
Alle vertrouwen in je! Helaas heeft de LM aangegeven geen verlaging toe te staan....De dealer vermeld het niet als extra acc op de auto althans dit ga je niet vinden op de sticker in de kofferbak of in het onderhoudsboekje. Of het binnen de garantie valt is dan maar de vraag denk afhankelijk van de klacht, maar even kort gezegd heb al vele sets gemonteerd in alle jaren en garanties zelden tot nooit gehad. Daarnaast nieuwe auto met alleen verlagingsveren zal nooit geen problemen geven. Zou niet weten welke.
Niet om me de hoogte in te prijzen maar aan de hand van de ervaringen van me klanten:
Ik monteer voor een stuk minder geld en het word gedaan door ene liefhebber vaak geeft dat voor veel mensen de doorslag. Daarom al diverse dikke/dure auto's gehad. Men kwam dan voornamelijk van de grote ervaring van mij terwijl een dealer niet happig op dit soort zaken is en dit dan ook zelden doen. Daarnaast sta je bij me er gewoon bij terwijl ik de auto total los sla meteen hamer om de set te monteren. Dit krijg je niet mee als je auto bij de dealer staat. ( natuurlijk geintje). Maar jullie snappen vast wel het idee.
Ook lease auto's worden vaak verlaagt en neem maar van mij aan dat een LM daar geen problemen om maakt. Een schroefset kan een ander verhaal zijn maar ken Lease auto's die schroefsets hebben met toestemming van de LM. De set in belgie zijn inderdaad nog niet gekeurd. Dit klopt helemaal. Dit komt omdat er attesten zijn en voor die bij de veren geleverd word moeten er wat testen doorstaan worden. Maar ook deze komen en kan je later alsnog bij bestellen zodra ze leverbaar zijn.
Natuurlijk is iedereen vrij om te bepalen waar en aan wie ze hun geld uit geven en hoeveel. Ga je naar de dealer even goed vrienden.
p.s. er is weer een vagcom update en hoop morgen te weten of de update nu ook de O3 aan kan.
Keep you posted
Ook niet via de dealer? Het staat gewoon in de officiële prijslijstAlle vertrouwen in je! Helaas heeft de LM aangegeven geen verlaging toe te staan....
Aah ik vat mVia de dealer wel, maar mijn auto is al gebouwd, dus mijn werkgever heeft er wel problemen mee....
Ok, had het niet goed gelezen.. dus monteren direct bij Pon "de Monopolist".
Dat dicht timmeren van de garantie is dan wel een farce als men het niet op kenteken zet. Ik denk namelijk niet dat de "achteraf monteren" wordt geregistreerd. Iemand?
Dan zou je dus met gerust hart de hardware overal kunnen monteren zolang het maar dezelfde Eibach zijn.
Je hebt het wel gemeld aan de zorgverzekeraar toch? Anders heb je kans dat die eventuele blessures niet vergoeden denk ikecht wel Wesly...ik heb kinderen en een fiets die de stroom opwekt...ff zeggen dat me laptop bijna leeg is dus ze moeten iets harder op die pendalen staan...zo terug
@Antera : Heb jij zicht op de goedkeuring in Belgie? En wordt dat dan de Eibach set?
@Skoda liefhebber 1 : Mag je het ook niet van je werkgever als je het zelf bij je dealer betaalt? Kan me voorstellen dat ze gewoon geen zin hebben in de administratie van prijsaanpassingen.
Je hebt toch een factuur van de erkende dealer. Dat is tevens je extra garantiebewijs.
Thanks voor je reactie.
Als de schokdempers het begeven (hoeft niet door de veren te komen) dan kan het zijn dat ze moeilijk doen over de garantie.