Is het vergelijkbaar met de Eibach qua look in jouw ogen? Kan die van mij vrijdag ophalen incl. Eibach.Vandaag de H&R veren onder de O3 gemonteerd en dit is het resultaat
Is het vergelijkbaar met de Eibach qua look in jouw ogen? Kan die van mij vrijdag ophalen incl. Eibach.
Vandaag de H&R veren onder de O3 gemonteerd en dit is het resultaat:
Bij de dealer stond een verlaagde Race Blue, heb mijn auto er even achter gezet en foto's gemaakt, helaas is het verschil niet heel duidelijk te zien, maar ik heb het geprobeerd Bekijk bijlage 20272 Bekijk bijlage 20273
@MaRco2 Ben erg benieuwd naar het inzakken met caravan. Nog toevallig fotootje gemaakt van jouw combinatie waarmee je dat inzakken kan laten zien ? Mijn huidige auto zakt ook aardig in, maar nergens echt een probleem gehad, dus twijfel nog steeds oveer veerassistentie (in welke vorm dan ook).
Zover ik weet zijn ze nu ook (tot gruwel van @Antera :-) ) ook bezig met de ontwikkeling van 1,5/2 cm verlagingsveren van Eibach. Dus zeker het navragen waard!Ik volg dit forum al een tijdje, over een tijdje rolt mijn ovtavia ook van de band. Ik heb bij de dealer een Eibach set besteld.(lease auto) zijn er ook veren die 15-20 mm verlagen... ??? Ik vind 30mm vooral achter net iets teveel
Laat maar komen. Ik weet wie de veren levert ook aan PON ahahah