Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

Antera

Donateur
Vandaag de H&R veren onder de O3 gemonteerd en dit is het resultaat:

kxwo.jpg

m3zw.jpg

f1on.jpg

Antera

Donateur
Is het vergelijkbaar met de Eibach qua look in jouw ogen? Kan die van mij vrijdag ophalen incl. Eibach.

Is inderdaad gelijk alleen de soort wielen eronder kunnen het zicht erop veranderen. Achter staan de wielen met deze velgen niet overdreven ver naar binnen vind ik

Antera

Donateur
yep precies hetzelfde lijkt iets verschil in te zitten. Maar denk dat het hetzelfde is alleen zoals ik al zei zoals de wielen onder de auto staan anders zouden kunnen lijken. Opmeten van hart velg tot wielkastrand heb ik helaas niet gedaan dat zou meer duidelijkheid geven

Bijlagen

• verschil o3.png
    verschil o3.png
    1,2 MB · Weergaven: 112
Laatst bewerkt:

MaRco2

Forumguru
@MaRco2 Ben erg benieuwd naar het inzakken met caravan. Nog toevallig fotootje gemaakt van jouw combinatie waarmee je dat inzakken kan laten zien ? Mijn huidige auto zakt ook aardig in, maar nergens echt een probleem gehad, dus twijfel nog steeds oveer veerassistentie (in welke vorm dan ook).

Heb ik ergens. Het kan wel een tijdje duren, of ik moet ze even hier uploaden ipv facebook (kan ik al een tijd niet op met deze pc).

Met een fikse kogeldruk (75 kg+) valt het me nog best mee. Ik denk dat ik geen hulpveren zal adviseren. Ben blij met mijn beslissing.

Antera

Donateur
Helaas wegens wat tegenslag en langere productie zijn de veren kwa levertijd opgeschoven naar week 40/41. Zelfs de dealer beginnen mij al te bellen of ik de veren aub kan leveren :-)

prikkers

Nieuw lid
Ik volg dit forum al een tijdje, over een tijdje rolt mijn ovtavia ook van de band. Ik heb bij de dealer een Eibach set besteld.(lease auto) zijn er ook veren die 15-20 mm verlagen... ??? Ik vind 30mm vooral achter net iets teveel

Flem_nl

Forumguru
Ik volg dit forum al een tijdje, over een tijdje rolt mijn ovtavia ook van de band. Ik heb bij de dealer een Eibach set besteld.(lease auto) zijn er ook veren die 15-20 mm verlagen... ??? Ik vind 30mm vooral achter net iets teveel
Zover ik weet zijn ze nu ook (tot gruwel van @Antera :-) ) ook bezig met de ontwikkeling van 1,5/2 cm verlagingsveren van Eibach. Dus zeker het navragen waard!

Bovenaan Onderaan