MaRco2
Forumguru
Al nieuws over wanneer je ze binnen krijgt? (Aangezien ik ook veren voor de O3C in bestelling heb staan )
Ik ben ook benieuwd of ze een dezer dagen binnen komen voor volgende week zaterdag.
Al nieuws over wanneer je ze binnen krijgt? (Aangezien ik ook veren voor de O3C in bestelling heb staan )
Heb het idee dat die achter iets lager staat dan voor......
En op zoek naar een andere dealer? #wegvertrouwen
Heb in een ver verleden bij een Hyundai dealer gewerkt, daar was door de verkopers een 2e hands Nissan Sunny verkocht en die kwam 6 keer terug binnen een maand met diverse problemen. Kwamen we op een maandagochtend op het werk: Nissan Sunny door de pui gereden met een briefje onder de ruitenwisser: 'houden jullie hem maar, ik hoef hem niet meer terug'.
Ik wil je niets aanpraten :-)
Thnx, zeker met die nummers. Was dat fototje vd sticker toch ergens goed voor. Heb voor die persoon wel veren in de aanbieding voor een golf VII Morgen gelijk de garage bellen!
Dan hoop ik uiteraard dat het mee zit!beetje mee zit eind volgende week
Jeetje, het zit niet echt mee he.Net nog even naar de typenummers goed gekeken op de site van Eibach. de veren die ik nu heb zijn van een Golf VII hatchack en passen idd op een Skoda O3. Een O3 HB en niet een combi!!!
Voor jouw OC3 (gelijk aan die van mij) zouden het deze moeten zijn: http://web2.carparts-cat.com/defaul...BD73E5A7D64D4BD2AB832D4C25D7FC0B279001&12=140Jeetje, het zit niet echt mee he.
Kun je me die link eens doorsturen, ik wil het voor die van mij nu ook goed in de gaten gaan houden. Alvast bedankt en succes...
Voor jouw OC3 (gelijk aan die van mij) zouden het deze moeten zijn: http://web2.carparts-cat.com/defaul...BD73E5A7D64D4BD2AB832D4C25D7FC0B279001&12=140
Ik heb nu deze gekregen: http://web2.carparts-cat.com/defaul...B7258B71AD574A599B8A1576C0A5721C279004&12=140
Op de site is het makkelijk zoeken....
Ook net mijn middelbareschool Duits even snel kunnen praktiseren door Eibach in De zelf te bellen. Die bevestigen het verhaal!!!
Helaas niet, stamde nog uit de tijd dat iedereen zo'n fluoriserende Swing als mobieltje had. Met als extra feature de uitschuifbare antenne
beetje mee zit eind volgende week
Dan hoop ik uiteraard dat het mee zit!
Net nog even naar de typenummers goed gekeken op de site van Eibach. de veren die ik nu heb zijn van een Golf VII hatchack en passen idd op een Skoda O3. Een O3 HB en niet een combi!!!
De beste man van Eibach wist me te vertellen dat zei nog geen TÜV goedgekeurde veren voor de Golf VII variant hebben. Wanneer wel was nog onbekend. Weet niet of dit jouw vraag beantwoord.@Antera : Weet jij of de eibachs al zijn goedgekeurd voor de Golf 7 in Belgie?
/Sorry voor de offtopic
Meen me te herinneren dat iemand hier aangaf volledig te vertrouwen op de dealer/PON, omdat die het verlagen toch regelmatig voor hun rekening namen...
Nogmaals: ik kies dan liever voor iemand die het wekelijks doet...
Dit gaat een mooi gesprek opleveren vandaag Sterkte!
Voor jouw HB zijn deze idd wel goed. Maar deze zelfde liggen onder mijn combinen da's niet goed!!!Gewoon de juiste dus....