Ik dacht dat ik toch al meerdere keren heb aangegeven dat je even naar TVS moet bellen dan wel mailen @MexxT rijd privé in een Audi S3 dus zit hier niet privé voor de fun op het forum, hij heeft hier een account aangemaakt om op momenten te checken hoe het er voor stond met het aantal deelnemers van de meeting, voor zover ik hun al niet op de hoogte hield.
Vandaar dat de aslasten in het bericht van Antera exact gelijk zijn.
Ik heb een 7 HB in bestelling, geen variant. Maar toch bedankt.
Hoe zien de veren er eigenlijk uit? Staat er een merkje op of zijn ze zwart? In BE kunnen ze weleens moeilijk doen.
Wensen lijstje:
Eibach veren, spacers achter (+/- 15mm)
Helemaal goed Corné, was zeker ook niet vervelend bedoeld. Ik heb geen haast en een beller is sneller ( en persoonlijker) dus dat komt goed!Ik dacht dat ik toch al meerdere keren heb aangegeven dat je even naar TVS moet bellen dan wel mailen @MexxT rijd privé in een Audi S3 dus zit hier niet privé voor de fun op het forum, hij heeft hier een account aangemaakt om op momenten te checken hoe het er voor stond met het aantal deelnemers van de meeting, voor zover ik hun al niet op de hoogte hield.
dirk@tvsengineering.nl
tvs.dsgdokter@gmail.com
+31 315 23 05 84
Skoda Rijnwoud heeft mijn met Eibach verlaagde combi geleverd, naar nu blijkt met de verkeerde veren aan de achterzijde. Pon blijkt enkele weken geen onderscheid te hebben gemaakt tussen de motorvarianten etc. Nu worden nieuwe veren besteld en gemonteerd die specifiek passen bij de combi met multilink achteras. In de tussentijd heb ik best last bij drempels, heb al meerdere malen met een harde klonk de straat geraakt!
Skoda Rijnwoud heeft mijn met Eibach verlaagde combi geleverd, naar nu blijkt met de verkeerde veren aan de achterzijde. Pon blijkt enkele weken geen onderscheid te hebben gemaakt tussen de motorvarianten etc. Nu worden nieuwe veren besteld en gemonteerd die specifiek passen bij de combi met multilink achteras. In de tussentijd heb ik best last bij drempels, heb al meerdere malen met een harde klonk de straat geraakt!
Klopt helemaal!Vaak worden dergelijke dingen achtergehouden. Mmm ik heb dan nog 4 wielbouten tegoed (waar nu de slotbouten zitten) en de originele diffusor van de achterbumper.