Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

CDK

Forumguru
@CoesDoes, ziet er erg fraai uit! Staat bij mij ook op de verlanglijst maar eerst het blok kietelen.
(Blijft overigens verdacht stil bij TVS ondanks een conversatie met @MexxT). Geduld is een.......
Ik dacht dat ik toch al meerdere keren heb aangegeven dat je even naar TVS moet bellen dan wel mailen @MexxT rijd privé in een Audi S3 dus zit hier niet privé voor de fun op het forum, hij heeft hier een account aangemaakt om op momenten te checken hoe het er voor stond met het aantal deelnemers van de meeting, voor zover ik hun al niet op de hoogte hield.
dirk@tvsengineering.nl
tvs.dsgdokter@gmail.com
+31 315 23 05 84

Hoe zien de veren er eigenlijk uit? Staat er een merkje op of zijn ze zwart? In BE kunnen ze weleens moeilijk doen.

Wensen lijstje:
Eibach veren, spacers achter (+/- 15mm)

Antera

Donateur
Hoe zien de veren er eigenlijk uit? Staat er een merkje op of zijn ze zwart? In BE kunnen ze weleens moeilijk doen.

Wensen lijstje:
Eibach veren, spacers achter (+/- 15mm)

Veren zijn zwart en staat tekst op. deze tekst kan eraf en word vaak gedaan zodat ze in belgie met de keuring niet zien dat er verlagingsveren onder zitten. Dit blijkt de perfecte oplossing zonder attesten te hoeven aanschaffen

Majefloti

Forumguru
Ik dacht dat ik toch al meerdere keren heb aangegeven dat je even naar TVS moet bellen dan wel mailen @MexxT rijd privé in een Audi S3 dus zit hier niet privé voor de fun op het forum, hij heeft hier een account aangemaakt om op momenten te checken hoe het er voor stond met het aantal deelnemers van de meeting, voor zover ik hun al niet op de hoogte hield.
dirk@tvsengineering.nl
tvs.dsgdokter@gmail.com
+31 315 23 05 84
Helemaal goed Corné, was zeker ook niet vervelend bedoeld. Ik heb geen haast en een beller is sneller ( en persoonlijker) dus dat komt goed!

• Leuk
Waarderingen: CDK

MexxT

Nieuw lid
Ik zit inderdaad niet heel veel op het forum hier.
Maar helaas zijn deze motoren tot op heden nog niet mogelijk om te tunen.

Als ik iets weet zal ik proberen om er aan te denken om het hier te plaatsen ;)
Een belletje doen is natuurlijk altijd ook mogelijk!

• Leuk
Skoda Rijnwoud heeft mijn met Eibach verlaagde combi geleverd, naar nu blijkt met de verkeerde veren aan de achterzijde. Pon blijkt enkele weken geen onderscheid te hebben gemaakt tussen de motorvarianten etc. Nu worden nieuwe veren besteld en gemonteerd die specifiek passen bij de combi met multilink achteras. In de tussentijd heb ik best last bij drempels, heb al meerdere malen met een harde klonk de straat geraakt!

ertromp

Forumguru
Skoda Rijnwoud heeft mijn met Eibach verlaagde combi geleverd, naar nu blijkt met de verkeerde veren aan de achterzijde. Pon blijkt enkele weken geen onderscheid te hebben gemaakt tussen de motorvarianten etc. Nu worden nieuwe veren besteld en gemonteerd die specifiek passen bij de combi met multilink achteras. In de tussentijd heb ik best last bij drempels, heb al meerdere malen met een harde klonk de straat geraakt!

Dat is balen

MaRco2

Forumguru
:D:thumbsup:Zo te horen wat te 'lichte' veren achter, zelfs met een volle tank, zak hout en een grote stalen gasfles in de kofferbak, nergens last van pas.

Wel balen en zonde van de tijd die iedereen er mee bezig is.

Ik ben er enórm blij mee, echt een geweldige verbetering in alle opzichten. Zelfs drempels die ik normaal al bijna zou vermijden, hebben (net als voorheen met aangepaste snelheid, zeker bij de bulten rij je zomaar de binnenkant van je wielen krom, sommigen zie je er vol overheen gaan, net de binnenranden pakkend...) geen geluiden veroorzaakt.:D:D

Antera

Donateur

Je bent niet de eerste en al zeker niet de laatste. heb al diverse set vervangen omdat de dealers het niet goed doen of glad niet weten wat ze monteren onder de auto. Heb al veel voorbij zien komen. Mijn advies bij elke door de dealer verlaagde auto de doos te controleren voor wlke auto ze geleverd zijn.

En anders niet door de dealer laten doen maar tegen een stuk minder tarief even langs komt dan word het zeker in 1x goed gedaan :-)

MaRco2

Forumguru
Vaak worden dergelijke dingen achtergehouden. Mmm ik heb dan nog 4 wielbouten tegoed (waar nu de slotbouten zitten) en de originele diffusor van de achterbumper.:)

• Leuk

MaRco2

Forumguru
Zulke items tref je altijd aan in het magazijn (denk ook aan overname van oldstock onderdelen), dozen met wielmoeren (heb toevallig pas een Subaru voorraad overgenomen, ook veel VAG remmerij vorig jaar o.a.), radio afdekkapjes, incomplete wieldopsets (dan zijn er twee losse verkocht die gesneuveld waren van een setje van 4 die overbleven na aankoop lichtmetaal), nieuwe uitlaten na montage sportdempers, etc.

Antera

Donateur
Klopt idd maar vind wel dat ze eventueel de doos aan je mee hadden mogen geven met de veren. Desnoods even navragen bij de dealer om meer duidelijkheid te krijgen

Bovenaan Onderaan