Vandaag bij @
Antera geweest, om 11.00 afgesproken en ik was er uiteraard eerder. Even meegekeken bij een andere auto en daarna mocht SO3 combi. Eerst voor en daarna achter de Eibachs. Wat een vakman met een prachtige hobby!
Aansluitend nog even de VAGCOM erop, o.a. needle sweep, comfortknipperlicht van 3 naar 5x knipperen gewijzigd, standaard de LED achterlichten aan en de rechterbuitenspiegel ingesteld op neerklappen bij achteruit rijden (dit kan dus ondanks dat ik geen elektrische stoelen heb!). Deze instelling kun je vervolgens ook zien en instellen in de Columbus! Helaas te kort dag om de. DVD veiligheid uit te schakelen maar ik rij graag nog een keer terug Mark!
Toen terug, helemaal naar mijn smaak. Ik moet eerlijk zeggen dat het comfort iets minder wordt maar ik vind persoonlijk de standaardveren te deinerig. Comfort is er nog zeker maar ik voel me nu meer "één" met de auto. Erg vergelijkbaar met mijn vorige Golf 5 GT sport. Daarnaast is de respons beter als je optrekt, er gaat minder vermogen in de vering zitten maar gewoon daar waardige voor bedoeld is namelijk dat Skodalogo vlot van de plek trekken.
Mark, bedankt voor het (snelle) regelen en jou enthousiasme
Ik ben er blij mee en kan het zeer zeker iedereen aanraden, het wordt echt geen kart maar een strakkere bak met comfort.
Eerste foto is origineel, tweede met Eibachs, nu alleen nog poetsen!