Tom RS
Forumguru
Ik ben zonet nog eens in mijn put gekropen om de plaatsing van de achterveren te bekijken en dat zit allemaal picobello. Mijn conclusie is dus dat er niets mis is en dit het resultaat zal zijn met verlaging. De enige mogelijkheid die ik nog zie is dat Eibach zich bij het samenstellen van de set vergist heeft in het gewicht van de auto achteraan en daardoor misschien te zware veren in de set heeft gestopt, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk gezien het comfort dat de set geeft.
Ik moet ook wel meegeven dat het niet altijd wenselijk is om een auto precies even hoog te zetten vooraan als achteraan. Ik weet dat dit bij een Peugeot 205 bv. het uitzicht geeft van een "uitgezakte kont" en dat willen we natuurlijk niet .
Trouwens, vandaag heb ik eens goed rondgekeken en ik heb erg veel auto's gezien die op hun standaard onderstel hoger achteraan dan vooraan stonden (Polo, Golf, Astra, ...).
Niettemin ben ik benieuwd naar de meetbevindingen van Peter op zijn niet verlaagde Rs, dan kunnen we precies zien hoeveel het nu echt scheelt.
Ik moet ook wel meegeven dat het niet altijd wenselijk is om een auto precies even hoog te zetten vooraan als achteraan. Ik weet dat dit bij een Peugeot 205 bv. het uitzicht geeft van een "uitgezakte kont" en dat willen we natuurlijk niet .
Trouwens, vandaag heb ik eens goed rondgekeken en ik heb erg veel auto's gezien die op hun standaard onderstel hoger achteraan dan vooraan stonden (Polo, Golf, Astra, ...).
Niettemin ben ik benieuwd naar de meetbevindingen van Peter op zijn niet verlaagde Rs, dan kunnen we precies zien hoeveel het nu echt scheelt.