Meten is weten..........For sure?
Meten is weten..........
Die rolde ik er zo in bij me Yeti embleem toendertijd...Het gaat mij om die bolling, die er wél of niet in zit.
Als jij tijdig betaald dan levert die ouwe kerel met zijn rendieren ook op tijd hoor...Nu hard aan het twijfelen of de kerstman deze emblemen dit jaar nog bij me langs wil brengen.
Niet bestellen, eerst logo met chrome letters, niet mooi ? dan chrome letters eraf... is t dan te kaal dan zwarte letters bestellen en plakken...zou de kofferklep tekst óf eraf moeten, óf ook vervangen moeten worden door zwarte exemplaren
@HarrieSkoda Maak je een howto voor de montage, ook van het aanbrengen van de letters?
Ik ben dus van plan of mezelf de zwarte emblemen van superskoda cadeau te doen. Heeft iemand ze al gekocht ondertussen?
Ik heb de logos besteld, die zouden onderweg zijn dus afwachten
Best kans dat er morgen met kerst of in het nieuwe jaar weer de bekende 20% korting actie komt. Dus als je nog niet besteld hebt is het misschien slim om even te wachtenNog niet, maar ben zeker van plan ze te gaan bestellen.
Zie hieronder hoe mijn bestellijstje er dan uit zal komen te zien.. Toch nog een beste prijs.
Verzendkosten zijn dan wel een tientje, maar wellicht dat als er meerdere mensen gaan bestellen (die dicht bij elkaar in de buurt wonen), dat we zodoende wat kunnen besparen? Is maar een ideetje.
Bekijk bijlage 64218
Best kans dat er morgen met kerst of in het nieuwe jaar weer de bekende 20% korting actie komt. Dus als je nog niet besteld hebt is het misschien slim om even te wachten