Haal de lampjes er eens weer uit, waarschijnlijk zal er toch een verschil zijn in de afmeting/lengte van de lampjes (Fout type)waardoor het beeld zo vertekend!Voor zover ik kan zien past de lamp perfect in de inkepingen. Ik begrijp nog niet goed wat nog te proberen.
Helemaal juist, de reflectoren van een auto worden ontworpen voor een specefiek type lamp. Stop je er een ander type in, dan klopt het ontwerp niet meer en krijg je dit soort verschijnsels! Controleer met name de afstand van voetplaat tot hart lamp (gloeidraad bij halogeen)sorry voor mijn onwetendheid maar wat bedoel je met de afmetingen/lengte? de afmetingen vergelijken met de gewone hallogeenlampen die er vroeger instaken?
Je bent met me eens dat de oorzaak van het slechte beeld niet de reflector is,(het was met halogeen goed), dus de Xenon lamp.ik ben zeker dat ik niet de verkeerde lamp heb Het probleem moet zich stellen in mijn koplamp zelf. De weerkaatsing is niet goed van de reflectoren.
Hallo,
Ik heb in mijn octavia I van 1998 een xenon-kit gezet en alles lijkt perfect te werken behalve het lichtpatroon. Ik heb bij de winkel waar ik ze gekocht heb nagevraagd maar daar zeggen ze dat dat normaal is. Ik kan dit moeilijk geloven. Ik heb een foto hierbij gedaan met wat ik als bestuurder zie van de lichten. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Heb het forum afgezocht maar over xenon in een octavia I ( en zeker voor de facelift ) is niets te vinden.
@ Nemo
www.cargoods.nl Hier heb je setjes van 85 euro en worden binnen enkele dagen thuis gestuurd. Ik heb het er echt al een tijd inzitten en doet het prima.
succes ermee
Moet ik die H7 8000K met 1 of 2 jaar garantie nemen?
Prijsen zijn 75 EUR en 89,95EUR.
ja daar is hij weer beetje druk met andere dingen he.
Ik heb mei vorig jaar die xenon erin gebouwd en dat was H7 8000K en volgens mij met 1 jaar garantie.
Ik heb het bij nog 1 ingebouwd en het ziet er goed uit
bestellen en twee dagen later in huis hebben in een mooie doos met beschrijving erbij