cvegreen
Forumguru
Ik lees hier dat er mensen zijn die met mistlichten voor aan rijden . Ik heb ooit mijn standlichten opgezet omdat het te donker was om het daschboard goed te kunnen lezen en eigenlijk nog te helder was om met groot licht te rijden . Ik had toevallig ook mijn mist lichten voor aan , had het niet gezien dat ze nog aanstonden en zo reed ik dan rond (zonder mijn weet) stand lichten en mistlichten voor aan. Ik kwam HET blauw tegen op straat en ja hoor ik ging eraan . Ik mocht toen ook een boete betalen daarvoor . Hier in belgie mag je een reactie op je boete plaatsen om ze misschien toch niet te hoeven te betalen . Eraan voor de moeite ben je wel , maar ik heb erop geschreven dat ze toen ik mijn rijbewijs trachte te halen mij verteld werd dat het een kwestie is van zien en gezien worden . Wel ik ben gezien , maar door de verkeerde . envelop dicht en op de post . Ik was razend toen ik dit in de bus kreeg . Het er sinds dien steeds op gelet dat ze niet onnodig branden . Dat was met mijn citroën XM