Patron
Senior Member
@philippe bakker niet echt nee. Rij zoveel mogelijk elektrisch. Zal het binnenkort eens proberen
Sorry ik was fout. Het is idd alles samenDat verwacht ik niet: het 64 kWh accupakket van mijn Kia weegt 354 kg.............wellicht is die 250 kg accu en elektromotor/aandrijving samen?
Dat is begrijpelijk Philippe, denk dat er qua beleving tussen beide motorisaties er wel een flinke gap zit. De soundgenerator voegt daar weinig aan toe, misschien voor de puristen doet ie zelfs afbreuk. Wie op dit moment een PHEV RS kiest, is iemand die graag een RS wil rijden maar deze kan leasen. Naar mijn idee "koopt" er op dit moment niemand een RS iV maar zal deze vooral in de lease populair zijn. En diegene die een RS koopt, zal vast een benzine nemen ipv hybride.Dat verklaart waarom je dat snel genoeg vindt natuurlijk. Mensen die bv nu met een rs 245 tsi rijden en dan overgaan in een rs iv vinden hem rs onwaardig.
n! Ik heb overigens geen RS maar een 'gewone' 1.4.
en kan je niet gewoon thuis laden met een normale stekker oplader? ik doe dit elke dag. ik heb nog nooit elders geladen.Ik rijd sinds begin september de iV als leasevoorloper. Heb thuis geen laadpaal dus laad alleen als ik ergens parkeer en niet te veel moeite hoef te doen om te laden. Vanwege de kleine accu en de afstanden die ik rijd, komt het erop neer dat ik 85% op bezine rijd.
.................