Ik heb een hatchback 1.4 PHEV BE plus, maar in de wintermaanden heb ik zelfs 55 km gezien bij een 100% lading, heb het alleen nog nooit volledig gereden of gehaald (zware voet). Ben wel zeer content over de auto, ten opzicht van mijn vorige O3, een 1.6 TDI, is de PHEV een zeer comfortabele auto. Ik rijd veel korte afstandjes, voornamelijk hybride, maar een gemiddeld verbruik van 1 op 17 a 18 is heel normaal, op langere afstanden rijd ik makkelijk 1 op 21 a 22. Tot nu toe ben gezegend met een storingsvrije auto, 2 weken geleden na een update een grote storing gehad in de software maar die werd verholpen door de garage, en daarna geen problemen meer gehad. Laden bij mij aan de deur is binnen de 4 uur gepiept van 0 tot 100%, en het voorverwarmen 's morgen is wel erg lekker, geen ruiten krabben en instappen in een warme auto. De auto had van mij wel wat lager op zijn voetjes mogen staan, er werd mij verteld dat alleen de combi's een slechtwegdek pakket hebben en de hatchback's niet, echter heeft die van mij ook zo een pakket waardoor ik het esthetisch gezien wat minder mooi vind dat 15mm hoger staat. Maar ik ben er erg blij met de auto ook al heb ik er 16 maanden op moeten wachten.