Dat kan ik beamen. Daarom gebruik ik altijd het originele navisysteem. Ik moet zeggen dat hij buiten het bedieningsgemak (dat is dramatisch qua invoer). Route en omleiding met de online fileinformatie werkt prima...Mijn ervaring is dat de auto het gebruik van de accu afstemd als hij weet wat je route is.
Volgens mij is de in Nederland geleverde vRs een iV 1.4 TSI, in andere landen wordt hij wel met een 2.0 TSI geleverd. De vRS heeft exact dezelfde motor als de normale iV.De vRS van mij heeft geen accu maar is een 2.0 245pk
Daar sta ik echt enorm van te kijken. Dat red ik met mijn volgepakte Passat GTE echt niet. Denk dat ik qua verbruik dan rond de 1 op 15 a 16 zit dus veel verder dan 700 - 750 km kom ik echt niet. Maar volgepakt is bij mij wel 5 mensen erin, 2 volwassenen en 3 pubers met daarbij alle spullen die we op vakantie nodig denken te hebben.@Disaster-Master
ik rij met een superb iv . Ben net naar frankrijk gereden , volgeladen en trekhaakkoffer. Batterij volgeladen en tank ook. Ik kom op +-950km met volle tank en volle batterij. Tankvolume is 58 liter.
Auto rijdt met lege batterij bij ons op de autostrade aan 120-125 ( cruise control) ongeveer 5.5 -6 liter / 100km op BC.
Dit is een grotere en zwaardere wagen dan de octavia. Dus ik vermoed dat het bij dat model iets lager gaat uitkomen.