Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Canon-Eye

Forumguru
Eén opmerking nog, @Hetzer - dan is het wat mij betreft wel af. (Of je moet de hele subdiscussie willen verplaatsen natuurlijk - ik ga het niet over doen).

@micky - ik schreef niet voor niets "Officieel is overigens het daadwerkelijke gewicht bepalend, ongeacht wat er op het registratiebewijs van de caravan staat, maar omdat buitenlandse koddebeiers dat niet altijd (willen) snappen kun je er dan ook voor kiezen om de RDW een lagere TMM (toegestane maximum massa) te laten vermelden."
Gewoon een maatregel om eventueel onnodig ge-OH in een vreemde taal te voorkomen...

En ik heb al (bijna, op 2 maanden na) 50 jaar m'n BE, inclusief brede ervaring met ongeveer alles waar je dat voor nodig hebt.

E

Ex-lid 2926

Ik zal even terugkeren naar het topic. De nieuwe Fabia is erg aantrekkelijk, maar trekt (voor mij) te weinig.

micky

Forumguru
@Harrie D , terugkeren naar het topic, waren we er vanaf geweken dan???
(of dacht je stiekum dat de bovenstaande post met maten over de Octavia ging:deuk: daar lijkt de kleine broer namelijk behoorlijk op:tongue:)

laagvlieger

Forumguru
Fabia-Zijaanzicht.ashx

Fabia-Vooraanzicht.ashx

Een vergelijk met de vorige generatie ... De interieurbreedte bij de Fabia 2 is 1375 mm voorin en achterin.

EdK

Forumguru
wat ik me alleen afvraag bij het dashboard of de radio / media en niet navi scherm is opgebouwd dmv een DIN2 module met een afdekrand ?

Dit met achterliggende reden of deze verwijderd kan worden en er een een DIN2 navi alla Zenec bijvoorbeeld er ingezet kan worden ...

EdK

Forumguru
mmm dus als ik je goed begrijp dan ist t een extra optie @ertromp ?
En als je een standaard FAB 3 neemt of de ambiance dan zit er dus nog een normale Swing in dus ?

EdK

Forumguru
Tsja in alle gevallen dus het trapezium gevormde model en als ik nu de hoogte maat bekijk dan krijg ik idee dat dit niet de hoogte is van een 2DIN
Dus ben erg benieuwd wat daarin de mogelijkheden zijn , of dat de aftermarkt met een apart model hiervoor gaat komen ( denkende aan pioneer , zenec aliexpres met zijn chinese meuk )

ertromp

Forumguru
Een "normale Swing" (of vergelijkbaar apparaat) is nou precies wat ik in welk ander model ook zou willen... :jaja:

:nono:
Dan heb je nog niet de mogelijkheden op bijvoorbeeld een Amundsen of Columbus in de O3 gezien en zeker de Bolero straks in de Faab 3 zal veel van je comfortinstellingen zoals licht en wageninstellingen via dit mediasysteem gaan. Gelukkig ieder z'n meug :D

Michel

Forumguru
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de Fabia III niet leverbaar wordt met een navigatiesysteem, omdat er wordt verwacht dat je via Mirror-link het navigatiescherm van je telefoon op het entertainmentapparaat laat zien.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan