Flitspalen overzicht?

D

Deleted member 20094

Hmmm.....vreemd. Ik krijg in elk geval wel een 'ping' te horen als ik in de buurt kom van een flitspaal.
Mijn gevoel wel iets te laat, maar nog steeds op tijd.

Ik krijg overigens nu steeds een foutmelding bij het aanmaken van een POI-lijs op de site van VW.
Iemand daar nog meer last van, of zijn mijn bestanden niet correct?!?!

fireben

Forumguru
hahah oke deze heb ik kan je daar iets mee ???:bloos::bloos::bloos:

Bijlagen

• 20161114_145955.jpg
    20161114_145955.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 82
  • 20161114_145812.jpg
    20161114_145812.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 76
Zie geen product voor Skoda ertussen staan. Vind zelf 10 Euro prima om te betalen.

Heb je de files direct op een sd kaart gezet of eerst nog via vw website omgebouwd?

sandurtjuh

Forumguru
Mag ik een 'extra' tip geven? Ik weet dat het specifiek om POI's gaat, maar als je telefoon en radio bluetooth ondersteunen kun je ook Flitsmeister gebruiken als app. Deze gaat automatisch aan (instellingen) zodra je bluetooth gekoppeld wordt met je radio en je krijgt automatisch (als je natuurlijk locatie gegevens aan hebt staan) een xxx meter van te voren alle vaste én mobiele flitsers te horen dermate van een alarmgeluid op je telefoon/radio. Let dus op, je dient GPS (telefoon) en bluetooth ondersteuning te hebben.

Rallye

Forumguru
Bedankt voor de tip. Dat aangaan bij aanzetten bluetooth geldt alleen voor Android? Ik heb het op mijn iPhone niet kunnen vinden......

sandurtjuh

Forumguru
Oh flips, ik dacht dat dit met die iPhone ook wel zou kunnen, helaas niet zo blijkt na half uurtje googlen. Met Android gaat het in ieder geval wel inderdaad. Dus geen handige oplossing voor ios gebruikers...

van inkel

Forumguru
Met Iphone in Flitsmeister auto start en stop nu wel mogelijk via bewegingssensor. (Beta versie).

Bijlagen

• IMG_5390.PNG
    IMG_5390.PNG
    145,8 KB · Weergaven: 33
Bovenaan Onderaan