Flitspalen overzicht?

sandurtjuh

Forumguru
Ja dacht ik ook, maar ik snap niet precies hoe. Hij start met SmartLink (zoekend), maar moet ik dan nog een app daarvoor installeren? AndroidAuto neemt hij daarna wel gewoon.

Rallye

Forumguru
Op een Android telefoon moet je de Android Auto-apk installeren, zo heb ik begrepen. Dat lijk je gedaan te hebben? Dan moet hij het gewoon doen: in het menu kiezen voor Smartlink en dan zou hij de telefoon moeten vinden. Een iPhone (ik heb geen Android) heeft gewoon standaard Carplay en de telefoon wordt dan ook gevonden. Helaas geen Google Maps of Waze....

sandurtjuh

Forumguru
Jep, maar Smartlink/Mirrorlink is dus gelijk aan Android Auto? Want die werkt wel. Dat betekent wel dat ik niet mijn scherm kan casten, ik dacht dat dit mogelijk was.

Rallye

Forumguru
We raken wat off topic. Smartlink is de combinatie van Android Auto en Apple Carplay. Daarmee worden bepaalde toepassingen van je telefoon op het scherm van de radio weergegeven, op een manier die afwijkt van hoe ze op je telefoon te zien zijn, aangepast i.v.m. verkeersveiligheid. Je kunt dus niet je scherm casten.

fireben

Forumguru
Op een Android telefoon moet je de Android Auto-apk installeren, zo heb ik begrepen. Dat lijk je gedaan te hebben? Dan moet hij het gewoon doen: in het menu kiezen voor Smartlink en dan zou hij de telefoon moeten vinden. Een iPhone (ik heb geen Android) heeft gewoon standaard Carplay en de telefoon wordt dan ook gevonden. Helaas geen Google Maps of Waze....
hallo heeft iemand een afbeelding van die auto apk ?? ik kan hem niet vinden

Bovenaan Onderaan