Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je hebt dan ook geen RS'je hé @wimpie33 maar ik denk wel dat je via de Columbus je rijprofielen zou kunnen aanpassen van Eco naar normaal via menu CAR. Maar ik voel met je mee als ik nog eens op mijn VRS-knopje duw denk ik aan jou
de groene mobiel in ECO zetten geeft ECO in het kwadraat
Waar het wel nuttig voor kan zijn denk ik, is als je een DSG hebt op je GL. Plus, ik persoonlijk heb het in eerste instantie gekocht omdat ik het sturen dynamischer wou kunnen zetten. (ik weet dat dit achteraf ook permanent via VCDS te programmeren valt maar dan kan ik het zelf niet meer afzetten indien ik dit zou willen..)
Gasrespons wordt trouwens ook aangepast.. ik vind het best een nuttige gadget
Nee niet zweven he liever aan de grond plakken. En ja ik voel me heel gelukkig met het RS'je, en dat mooie VRS-knopje ( @Joske) is zo plezant hé. Nu ik heb nooit met een Greenline gereden dus wist niet dat de rijprofielen niet konden gewijzigd worden.
Ik had vandaag een hele nieuwe ervaring in mijn O3, als je de motor in de eco stand zet (drive mode selection) dan gaat de DSG ook in "E" stand, heb alleen nog in de stad gereden, maar het viel me op dat je niet op de motor afremt , maar als je gas los laat, de toeren direct naar stationair gaan, dus alsof je bij een handbak de koppeling in trapt..... ik merkte niet direct een verschil in het normale schakel gedrag, ik zal dit eens uitproberen en kijken wat er gebeurd
Na een maandje in de GL BL, overwegend tevreden. Enige minpunten zijn wat mij betreft:
- weinig subtiele overgang als de turbo erin kleunt
- stoelen zijn niet geweldig
- vakje tussen de voorstoelen is te klein
- verwarming en airco zijn wat traag
Verder wat missende uitrusting
- verwarmde voorruit
- Ik mis 52 gb in m'n columbus
@MickeyMan, die 52 GB zit er wel, maar is in gebruik door je navi. daarom zie je mooi hoogte verschil en 3d gebouwen (indien juist ingesteld ) verwarming en airco vind ik juist niet, staat hij misschien bij jou op een eco stand (kan ik bij de greentech instellen)
Nouja, de kaartupdate is maar 18. Vind het nogal krom dat ze 64gb adverteren.
verwarming kun je inderdaad instellen, maar m'n vorige auto gaf binnen een mi uit warme lucht en schone ramen. Das nu Wel wat minder.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.