Geen sportonderstel op Greenline Businessline Combi

hberg

Actief lid
Maakt niet uit :)

Inmiddels de dealer gesproken en krijg de Eibach inclusief montage en BTW voor €500
Nog altijd meer dan bij @Antera maar op deze manier ook akkoord voor de LM.

Hier kan ik mee leven. Krijg tenslotte meer en daar mag best iets meer voor betaald worden.

Dealer viel wel terug op de "kleine letters" dag dergelijke wijzigingen achteraf gedaan mogen worden. Wel waren ze van mening dat PON het sportonderstel als optie had moeten bieden zodat zij dit bijvoorbeeld uit coulance kunnen bieden.

Anyway ik ben tevreden. Nu geduldig wachten op de levering :jaja:

Antera

Donateur
Maakt niet uit :)

Inmiddels de dealer gesproken en krijg de Eibach inclusief montage en BTW voor €500
Nog altijd meer dan bij @Antera maar op deze manier ook akkoord voor de LM.

Hier kan ik mee leven. Krijg tenslotte meer en daar mag best iets meer voor betaald worden.

Dealer viel wel terug op de "kleine letters" dag dergelijke wijzigingen achteraf gedaan mogen worden. Wel waren ze van mening dat PON het sportonderstel als optie had moeten bieden zodat zij dit bijvoorbeeld uit coulance kunnen bieden.

Anyway ik ben tevreden. Nu geduldig wachten op de levering :jaja:

Mooi zo blij dat je tevreden bent. Zorg je wel dat de Eibach doos mee komt met de originele veren? Al is het maar om te controleren of ze de juiste veren geplaatst hebben. ;)

Dit vanwege slechte ervaringen in het verleden

hberg

Actief lid
Dat is een goede. Zal ik doen.

Ook jou nog een keer een bezoekje brengen voor wat VAGCOM aanpassingen.

jellemeer79

Actief lid
ter compensatie voor €685,- :( bij @Antera is het €299,- zonder compensatie ;)

Hoe is dat compensatie, ze leveren geen sportonderstel en laten je €100 meer betalen voor de Eibach veren dat in de accessoire lijst, daar staan ze voor €585.

Zie niet hoe dit compensatie is, vanuitgaand dat PON iets moet inleveren. Nu krijgen ze extra omzet en maken nog fors winst ook nog om hun eigen fout to corrigeren.

CDK

Forumguru
@hberg, ik ben blij dat jij er content mee bent, maar het feit dat je meer gaat betalen als wat het bij @Antera kost (die er uiteraard ook iets aan verdiend) geeft aan dat dit echt geen compensatie of tegemoetkoming is..... :( Goede opmerking van @Antera om de doos retour te vragen met originele veren...., je zal niet de 1e zijn waar ze het verkeerde type onder schroeven ;)

hberg

Actief lid
Het ding is dat PON zich beroept op de kleine lettertjes.

Compensatie zal dus vanuit de dealer moeten komen. Die geeft aan dat ze dit voor me kunnen doen. Uiteindelijk wordt er nog steeds op verdiend, dat begrijp ik. Aan de andere kant een standaard sportonderstel of Eibach scheelt nogal.

Mochten jullie uiteindelijk een betere regeling krijgen omdat bijvoorbeeld PON hierin een compensatie gaat doen houd ik me aanbevolen :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jstruijk

Senior Member
Mensen geef het even een paar dagen. PON heeft aan mij persoonlijk verteld dat ze bezig zijn met een collectieve oplossing. Hoe dat eruit gaat zien, wat de voorwaarden gaan zijn en wat de oplossing gaat zijn wordt snel duidelijk.

hberg

Actief lid
Ben erg benieuwd wat dat zal brengen. Verwacht alleen niet dat het Eibach voor iedereen zal zijn...

We'll see

Jedewe

Forumguru
Lekker, een ijsje, maar dat zou al heel wat zijn denk ik, zal wel een sorry foutje, bedankt worden ;-(

serum

Forumguru
IJsje klinkt al een stuk beter dan 650e betalen voor een verlaging die oorspronkelijk al deel uitmaakte van je pakket. Brrr, ik zou me flink in mijn o-tje genomen voelen.

@hberg; Was de verkoopster blond, blauwe ogen en vond ze haar oorsprong in Zweden? (of wat je ook motiveert op dat vlak) Dan kan ik op zich een aardig eind meegaan in je akkoord. Op een bepaald moment moet je toch je voet aan de grond zetten ben ik bang.

hberg

Actief lid
Helaas geen vrouwelijke Zweedse verkoopster ;)

Sportonderstel heeft de fictieve waarde van €150 gekregen dus zodoende op €500 gekomen. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat het om lease gaat en ik er omdat het om een accessoire gaat niks van voel. Anders had ik er zeker meer werk van gemaakt.

Uiteraard wel benieuwd of PON eventueel met een soortgelijke kostenloze oplossing komt.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Ik ben erg benieuwd PON is niet erg scheutig met goede oplossingen en als de dealer al niet echt tegemoetkomt dan weet ik eigenlijk wel hoe de vork in de steel steekt. Maar ieder zijn keus natuurlijk als jij je er happy mee vind helemaal super.

piet42

Nieuw lid
Ben benieuwd naar de compensatie van PON de mijne staat bij de dealert te wachten ik hoop volgende week leveren.

EigenSchuld

Nieuw lid
Beste allen,

werd gisteren gebeld, bij mij gaan ze kosteloos andere veren monteren. Dealert is Mundstad en LM is
Business Lease..

Ze deden wel moeilijk om het greenline logo voor te verwijderen, heeft iemand
tips misschien?

Gr,

ES

Bovenaan Onderaan