Rooie
Actief lid
Even de dealer gemaild. Die meld mij het volgende:
De Greenline zoals deze dit jaar wordt uitgeleverd beschikt niet over een verlaagd onderstel. De eerste lichting van de Greenline Hatchback zijn uitgeleverd met een verlaagd onderstel wat bij die lichting auto’s noodzakelijk was om de 87gram uitstoot te behalen. Bij de nieuwe lichting Greenline’s van het jaar 2014 was dit niet meer noodzakelijk gezien Skoda Auto zonder verlaagd onderstel de Octavia Greenline op 85Gram uitstoot wist te krijgen. Ook kregen wij van meerdere klanten de terugkoppeling de auto erg stug te vinden gezien de normale vering van de Octavia al ingesteld is om zware belading aan te kunnen en daardoor al iets stugger is. Zodoende is er vanuit de fabriek besloten de Greenline’s in 2014 op een standaardonderstel, ipv het verlaagde onderstel, uit te leveren wat het comfort en veerkarakter van de auto tegoeden is gekomen.
Bij het Functie pakket van de Octavia Combi is de neerklapbare voorstoel inbegrepen. Bij het functie pakket voor de Hatchback variant van de Octavia is dit niet het geval.
Het zit er bij de door u bestelde auto op.
Toch een iets andere uitleg dan dat ik hier gelezen heb.....
Dit vindt ik nog steeds geen reden om zonder overleg met de koper iets anders te leveren, dan dat je bent overeengekomen.