JeroenV
Nieuw lid
Begin dit jaar mijn Octavia ook besteld. Staat nu bij de dealer. Op dit forum heb ik gelezen dat het sportonderstel niet geleverd wordt. Dus heb ik contact gezocht met de dealer. De dealer vertelde mijn dat "dit klopt" in een mail. Daarna nog telefonisch contact gezocht en toen vertelde hij me dat het niet meer nodig was voor de 14% bijtelling om een sportonderstel eronder te zetten. Dus gelijk contact gezocht met de LM.
Zij kregen het volgende antwoord en ja deze is ook weer nieuw !!.
Het onderstel is het zelfde !! Ja echt waar maar deze is niet verlaagd !!
Dit is nog niet het officiele antwoord geloof ik. Maar ik ga ervoor. Ik heb mijn auto uitgekozen om deze iets sportiever uit te laten zien. Daar hoorde deze verlaging ook erbij.
Is net als je een broek laat maken bij de kleermaker en dat krijg je er een met pijpen die 5 cm korter zijn hoogwater dus.. Zit je ook niet op te wachten als je daaronder mooie passende schoenen bijgekocht hebt.
Laat het wel weten hoe dit afloopt.
PS Ik al de verschillende reacties in dit forum betrekkende dit onderwerp ook naar mijn LM gestuurd en gevraagd of zij zich niet een beetje in de mailing genommen voelen door PON !!!!
Als er een eenduidig antwoord was Ala maar dit !!
Zij kregen het volgende antwoord en ja deze is ook weer nieuw !!.
Het onderstel is het zelfde !! Ja echt waar maar deze is niet verlaagd !!
Dit is nog niet het officiele antwoord geloof ik. Maar ik ga ervoor. Ik heb mijn auto uitgekozen om deze iets sportiever uit te laten zien. Daar hoorde deze verlaging ook erbij.
Is net als je een broek laat maken bij de kleermaker en dat krijg je er een met pijpen die 5 cm korter zijn hoogwater dus.. Zit je ook niet op te wachten als je daaronder mooie passende schoenen bijgekocht hebt.
Laat het wel weten hoe dit afloopt.
PS Ik al de verschillende reacties in dit forum betrekkende dit onderwerp ook naar mijn LM gestuurd en gevraagd of zij zich niet een beetje in de mailing genommen voelen door PON !!!!
Als er een eenduidig antwoord was Ala maar dit !!