Heren ik ben nieuw hier en wat ik lees verbaasd me niet zo veel.
Ook ik heb de keuze gemaakt voor een GL BL Combi, lease budget laat iets vergelijkbaars wat ik nu rij niet meer toe.
Ik kom van een 5008 waar ook een mooie folder was en waar destijds de mooie dakrail standaard leek (in de folder) maar waar Peugeot dit later niet standaard leverde op de standaard BL uitvoering maar enkel op de BL ex. Dit tot verontwaardiging van veel mensen die er toen een in bestelling hadden.
Nu lees ik hier vergelijkbare reacties. Ik heb geen ervaring met een verlaagd onderstel maar dat intereseert me ook niet zo veel. Doordat de focus ligt op het onderstel hebben jullie denk reactie #72 van Cremerhm een beetje over het hoofd gezien.
Ik heb een mooie cappuccino beige gekozen omdat ik dit een mooie kleur vindt samen met een op kleur gespoten achter spoiler. Nu lees ik dat dit, om wazige reden, een zwarte wordt op de combi. Dit is pas waardeloos. ziet er niet uit en haalt de hele uitstraling van de auto naar beneden. Skoda lijkt hiermee dus niet anders dan de andere fabrikanten als de vraag te hoog wordt en men kan het niet bijbenen dan maar de makelijkste weg kiezen. Goedkopere materialen en toch maximale winst.
Misschien had ik toch bij de Peug moeten blijven 308SW ook 14%.