In het vakantieseizoen doet de politie regelmatig speciale caravan acties. En dan meten ze zeker ook belasting.Moet die je eerst aanhouden he !
Niet echt nodig, hoor.Moet die je eerst aanhouden he !
Staande houdenMoet die je eerst aanhouden he !
Ik zit liever in me autoStaande houden
Niet echt nodig, hoor.
Terwijl ze je even rustig volgen kunnen ze tegenwoordig alles wat ze willen weten al in de database opzoeken. Dat helpt bij de voorselectie (aanhouden of niet?).
Ik snap ook werkelijk niet waarom je binnen NL überhaupt nog een kentekenbewijs aan boord zou moeten hebben. Zooooo 1950...
Wáárom? Die logica zie ik nog niet.Daarom zijn het ook pasjes geworden nu
Als iedereen zich aan de regels zou houden was dit niet nodig. Als er niet gecontroleerd wordt doen veel mensen maar wat. Jammer maar helaas.In het vakantieseizoen doet de politie regelmatig speciale caravan acties. En dan meten ze zeker ook belasting.
Daar ben ik nou juist geen voorstander van!!!In beide gevallen zal het kentekenbewijs in de auto liggen.
Da's waar, maar dat is het punt niet.Als iedereen zich aan de regels zou houden was dit niet nodig. Als er niet gecontroleerd wordt doen veel mensen maar wat. Jammer maar helaas.
Wáárom? Die logica zie ik nog niet.
Die pasjes zijn toch net zo overbodig. De verplichting om het te kunnen tonen zou dus - zeker binnen NL - heel goed kunnen vervallen.
Groot gemak voor iedereen waarvan de auto afwisselend door meerdere personen wordt gebruikt.