@
Artbij Ik ga niet zitten wachten tot dat de auto geleverd wordt en de mogelijkheden minder zijn. En de problemen bestaan al wel en is ook door de dealer bevestigd. Het sportonderstel is reeds besproken maar ook de aanpassing van het functie pakket is een probleem.
Ik zit niet te stressen, helemaal niet, ben wel een mondige consument die meteen aan de bel trekt. Ik deel mijn info hier op het forum omdat ik niet de enige zal zijn die het functie pakket specifiek heeft besteld voor de neerklapbare stoel.
Lees hieronder de reactie van de dealer op de aanpassing van het functiepakket, zij hebben reeds in januari al mijn order aangepast zonder mij te informeren:
"Als gevolg van product restricties op de Octavia Combi Greenline is de inhoud van het Functie-pakket op de Octavia Combi Greenline per januari gewijzigd. In plaats van de neerklapbare passagiersstoel is er een multifunctionele opbergpocket onder het bagageafdekscherm onderdeel van het pakket. De consumentenprijs is met € 50 verlaagd naar € 200,-.
In uw DMS en op de skoda.nl website staat deze wijziging al vanaf januari correct vermeld. Vanaf de eerste week van maart zijn deze wijzigingen ook in de gedrukte prijslijsten doorgevoerd."