Vooroordeel?zwalkende Citroën boot
Geen zorgen. De veren zijn progressief en zakken niet heel veel verder in, ook niet met bagage. Ik heb tot nu toe nog nooit een drempel, stoeprand o.i.d. geraakt....Het lijkt mij ook geweldig rijden, maar ik maak me wel zorgen als de hele familie in de tuut zit en we rijden bij de eerste de beste verkeersdrempel de bumper eronder uit..
sportonderstel is andere veren met wederom dezelfde dempers
@MarcoO2 werk je toevallig voor PON, bovenstaande onzin logica is nou precies wat ik van PON als antwoord zou verwachten.
De LM heeft een overeenkomst direct met PON, de dealer leverd de auto alleen aan Jstruik.
Maar zelf al zou Jstruik particulier kopen, de dealer heeft hem niet geinformeerd, dat de dealer de informatie zelf niet had is niet relevant, dat is een probleem van de dealer met PON/Fabrikant.
Allemaal moeilijke woorden en dan weigeren met een "ij" schrijven@MaRco2, naar mijn mening ga je toch te kort door de bocht. In de bouw zijn kleine wijzigingen een veel voorkomend fenomeen en er zijn inmiddels legio procedures gevoerd over het feit dat de koper/opdrachtgever niet direct hierover geïnformeerd was. Rechtsprekende instanties, van allerlei pluimages, zijn in hun uitspraak redelijk eensgezind: al wist de aannemer van niets, al kon het niet anders, toch is de aannemer in gebreke gebleven en als er door de wijziging functioneel iets veranderd, dient er een schadevergoeding betaald te worden. Echter, voor zo ver ik weet, is er nooit een uitspraak geweest dat de koper/opdrachtgever het pand daarom niet hoefde te accepteren. Omdat de kleine functionele wijziging ondergeschikt was aan het grotere geheel
Vertaald naar de Greenlines zou dit betekenen dat de koper recht heeft op een schadevergoeding (waarschijnlijk de prijs voor de ontbrekende onderdelen) maar de auto niet mag wijgeren.
Rij je een lease-auto, dan is dat wat zuur. Immers, de leasemaatschappij is de koper van de auto en de werkgevers weer de afnemer van de leasemaatschappij. Dus zul je met je werkgever in conclaaf moeten over een financiële compensatie...
Op de HB is hij wel in kleur, maar dat is een ander verhaal.@bonyuri nee want het is Skoda/PON Eigen keus geweest en je zou je moeten afvragen of iedereen wel blij is met die extra spoiler die niet in kleur is meegespoten.
Het probleem hier is dat met de koop er afspraken zijn gemaakt en verwachtingen gecreeërd die nu eenzijdig zonder te informeren/overleggen worden aangepast ten nadele van één partij. Dit zonder communicatie of compensatie.