B.Stuurder
Forumguru
Nou daar kun je je geen buil aan vallen, toch?
Vergeten we de 11-11 actie niet op Ali express? Op heel veel artikelen tot 50% korting. Het is een gekke huis, er was al in een uur 4,7 miljoen euro omgezet vandaag.
Joh dus je bent nu tot in de poriën geheel gereinigd ???Eén keer elektronica: een Ultrasoon bad en die is prima...
Daar is ie een beetje klein voor, maar mijn airbrushes, horloges en brillen zijn er erg blij mee.Joh dus je bent nu tot in de poriën geheel gereinigd ???
Ik zou op aliexpress een gsm willen bestellen, iemand ervaring mee? Op deze site heb ik wel wat informatie gevonden, soort handleiding van hoe het allemaal werkt, kijk hier maar eens. Maar geven ze effectief geld terug als je het product niet krijgt, en krijg je het wat binnen een redelijke termijn? Ze kunnen de verkoopsbescherming verlengen tot 4 maanden, lijkt me wel echt lang...
Het is afhankelijk hoeveel van die telefoons er worden geproduceerd. Ze versturen ze niet per stuk maar per 1000 telefoons. (kosten vermindering)
Mocht je nog een merk zoeken. Mijn schoonvader heeft een Doggee. Werkt perfect bij hem en is gewoon een android toestel.
Ik denk dat je Aliexpress en Alibaba.com door elkaar haalt. Bij Aliexpress kun je er gewoon eentje bestellen.
Ik zou op aliexpress een gsm willen bestellen, iemand ervaring mee? Op deze site heb ik wel wat informatie gevonden, soort handleiding van hoe het allemaal werkt, kijk hier maar eens. Maar geven ze effectief geld terug als je het product niet krijgt, en krijg je het wat binnen een redelijke termijn? Ze kunnen de verkoopsbescherming verlengen tot 4 maanden, lijkt me wel echt lang...