Roeland80
Forumguru
Ow . De mijne doen het prima hoor . Had 10 t10 Ledjes , 2 in me kenteken en 4 in me achterlichten
Maar dat is dan ook geen Skoda octavia 2 FL
Ow . De mijne doen het prima hoor . Had 10 t10 Ledjes , 2 in me kenteken en 4 in me achterlichten
Ja dat had ik er wel even bij moeten vermelden...Maar dat is dan ook geen Skoda octavia 2 FL
Even op opmerking op de openingspost:
Stadslicht LED T10:
http://www.aliexpress.com/item/Auto...S-W5W-5630-6-SMD-parking-fog/32365353154.html
Werken storings vrij!
1 LED was bij mij na 2 maanden doorgebrand en de andere na 5 maanden. Ik heb ze nu maar bij Xenonlamp.nl besteld...deze blijven wel heel en zit tenminste een jaar garantie op......
Toch kom ik terug over me bevindingen met Ali led .
Me t10 lampjes doen het prima . Alleen me Cree achter uitrij en knipper geven storing , helaas ..
Gaat om 12 V p en py
Oke als deze nu weer stuk gaan bestel ik deze wel...
Goed.....negatieve ervaring nr.2 bij Ali. De laadkabeltjes voor iPhone/iPad die ik besteld heb: afrader !!!
Deden het in het begin OK ondanks wat scheve connector, ik heb nu echter donkere (hitte !!) plekken op de connector en gebruik ze dus absolutut niet meer !!! Ik denk dat het gebruikte metaal voor de contacten te dun of van inferieure kwaliteit is.
Ik kan e.e.a. Ook aantonen met mijn zojuist (van Ali ja) omvangen USB tester.
Laadstroom naar iPad met originele kabel 1,89A, met Ali kabel 1,29....zegt genoeg.
Morgen foto's.....
Ook gewoon in nederland hoor, en ja soms wat duurder ...maar indien defect ken ik er wel mee terug.maar goed, er is ook zat leuk en wel OK spul op Ali