Is er op Ali niet een handig tooltje voor te krijgen?Mmm raar.... doe ik wss toch iets verkeerd.... maar wat...?
groet Stefan
Is er op Ali niet een handig tooltje voor te krijgen
En die link werkt wel!!!!!!Tuurlijk, Ali is your friend...
20 in 1 Mobile Phone Repair Tools Kit Spudger Pry Opening Tool Screwdriver Set for iPhone iPad Samsung
http://s.aliexpress.com/vMNZVBRZ
(from AliExpress Android)
Ja behalve als je een Skoda octavia II FL Dan rij je je hele auto leven met een melding op je dashboard....
Ik heb namelijk al 3x DRL besteld via aliexpress met het gegeven dat ze can bus proof zouden zijn... Maar toch een melding gaven....
Maar iedereen moet het natuurljk zelf weten wat hij waar besteld....
Ik heb het nog 1x geprobeerd met achteruit rij cree led lampjes
Als deze ook niet canbus proof zijn op mijn O2 FL stop ik met led lampjes bestellen via aliexpress
2 keer ging het mis. 1 keer was er iemand die niks leverde heeft ali snel gerefund. En 1 keer kwam het maar niet. Regelde verkoper een refund. Top hoor daar.Het is bij Ali ook nog zo, als je via de app besteld je nog en keer mobil korting krijg. Dus nog goedkoper als op de website.
Ben onder tussen haast A3 status. Al die keren geen noemenswaardigs dingen mee gemaakt. Je moet wel een beetje bekijken wat je koopt, en niet zomaar alles omdat het lekker goedkoop is. Schijnt wel zo te zijn, hoe hoger je status, hoe sneller/meer er mogelijk is met bijvoorbeeld een refund.