Het grote AliExpress forum

edero

Forumguru
M'n kabeltjes haal ik toch gewoon bij de Action, redelijk goedkoop en nog nooit een miskoop gehad :D!
Alleen als ik een hier onbekend exemplaar nodig heb bestel ik hem in het Verre Oosten, daar is de keuze reuze :sterretjes:

Level42

Forumguru
Was toevallog vandaag nog bij de action en ik kon geen Lightning kabels vinden, alleen de oudere Apple aanluiting....

Level42

Forumguru
Ook gewoon in nederland hoor, en ja soms wat duurder ...maar indien defect ken ik er wel mee terug.

En ja ook ik heb wel één en ander bij die chineesjes besteld hoor buiten de nasi en bami.
Onlangs nog een Fluke universeelmeter overlaten vliegen en voor de 40 eurie bij Banggood werkt hij prima hoor.
En door zijn compactheid zijn er al paar collega's die er geil van werden en hem ook besteld hebben
( gereedschapsgeil .... )
Het grappige is dat dit nog echte Flukes zijn ook, die alleen voor de Chinese markt bestemd zijn. Prima dingen en heb ik ook regelmatig aangeraden aan vrienden....ik heb dan weer het geluk dat ik een "echte" Europese/Amerikaanse Fluke van m'n werk heb....

• Leuk
Waarderingen: EdK

edero

Forumguru
Zo'n zelfde soort kabel als bijgaand heb ik pas nog bij de Action gekocht. Ziet er perfect uit en werkt idem.
Alleen het Lightning gedeelte kan ik niet testen (Android fan ;))
8906699_0.jpg

Niels83

Forumguru
Niets met auto's te maken. Maar ik heb 2 lamzac'en besteld voor de prijs van een halve. Komen 1 dezer dagen en benieuwd naar de kwaliteit .

oco1979

Forumguru
zo ene besteld via groupon voor een prikje,wel al ne tijd geleden.
kwaliteit nog top,onze duitserherder heeft deze ook al geprobeerd,ondanks dat die zelf ene heeft ,speciaal voor honden.

Roeland80

Forumguru
Laatst bewerkt door een moderator:

Stimpy68

Actief lid
Deze inmiddels ook binnen...
2x High Power S25 1156 BA15S 80W P21W CREE XBD LED White/Red/Amber Reverse Light Backup Led Reverse Lamp Sourcing Light DC12-24V
http://s.aliexpress.com/nQnqaUFb

Error free voor DRL!
Ik heb ze ook besteld. Op de OC2 FL 2012 wel errors... treden pas op na een half uur ongeveer. Verder prima leds, nu maar op zoek naar wat last weerstanden.

Laatst bewerkt door een moderator:

Niels83

Forumguru
Ben ook benieuwd...
Had de reviews gelezen en daar kwamen ze niet zo positief uit. Ik duim mee voor je! :thumbsup:

Het werkt. En na de fatboy gebruikt te hebben vind ik dat ik die van minder vaak hoef bij te vullen. Wel lastig te vullen en de stof is dun, daarin zit een plastic zak. Dus zal snel lek zijn.

fonzamundo

Forumguru
Het werkt. En na de fatboy gebruikt te hebben vind ik dat ik die van minder vaak hoef bij te vullen. Wel lastig te vullen en de stof is dun, daarin zit een plastic zak. Dus zal snel lek zijn.
Bedankt voor de update!
Ik denk er nog even over na maar als ik het zo hoor denk ik dat het een origineel zal worden...

vleier

Forumguru
Net zon Mighty Mug ding besteld. Volgens kennissen moet die goed zijn. Blijft een keer mijn drankje staan tijdens het werk.

Level42

Forumguru
@Level42 ik heb exact dezelfde kabels maar nergens last van. Ik gebruik ze overigens voor m'n iphone niet voor de ipad. Bekijk bijlage 53558 Bekijk bijlage 53559

Kan best wezen....maar heb je mijn foto's even bekeken ? Zie je hoe die contacten eruit zien ? Is echt puur bagger en gaat op termijn je connector in je iPhone slopen. (schuur-schuur-schuur-schuur-schuur).

En uiteraard trekt een iPad meer stroom maar dat wordt ook verdeeld over de normale laadlijnen en de datalijnen bij Apple....dus heel veel mag dat niet uitmaken.

In ieder geval raad ik ze af. Voor wat dan ook.

Cherokee

Senior Member
Ik ben van plan om de oude logo's en naafkapjes te gaan vervangen voor de nieuwe.
En wellicht ook instaplijsten te plaatsen. Heeft iemand een goede tip/link waar ze te bestellen?
Het gaat om een O2 FL station.

Alvast bedankt :thumbsup:

Bovenaan Onderaan