internetboarder
Donateur
Dan zit je bij banggood wel goed .
Het grappige is dat dit nog echte Flukes zijn ook, die alleen voor de Chinese markt bestemd zijn. Prima dingen en heb ik ook regelmatig aangeraden aan vrienden....ik heb dan weer het geluk dat ik een "echte" Europese/Amerikaanse Fluke van m'n werk heb....Ook gewoon in nederland hoor, en ja soms wat duurder ...maar indien defect ken ik er wel mee terug.
En ja ook ik heb wel één en ander bij die chineesjes besteld hoor buiten de nasi en bami.
Onlangs nog een Fluke universeelmeter overlaten vliegen en voor de 40 eurie bij Banggood werkt hij prima hoor.
En door zijn compactheid zijn er al paar collega's die er geil van werden en hem ook besteld hebben
( gereedschapsgeil .... )
Niets met auto's te maken. Maar ik heb 2 lamzac'en besteld voor de prijs van een halve. Komen 1 dezer dagen en benieuwd naar de kwaliteit .
Dacht even dat je een grapje maakte, maar nee: https://shop.fatboy.com/nl/lamzac?g...x2CkEkz0KO9UeJivshN5e11WrK--ryBXDkaAiXY8P8HAQNiets met auto's te maken. Maar ik heb 2 lamzac'en besteld voor de prijs van een halve. Komen 1 dezer dagen en benieuwd naar de kwaliteit .
Ik heb ze ook besteld. Op de OC2 FL 2012 wel errors... treden pas op na een half uur ongeveer. Verder prima leds, nu maar op zoek naar wat last weerstanden.Deze inmiddels ook binnen...
2x High Power S25 1156 BA15S 80W P21W CREE XBD LED White/Red/Amber Reverse Light Backup Led Reverse Lamp Sourcing Light DC12-24V
http://s.aliexpress.com/nQnqaUFb
Error free voor DRL!
Ben ook benieuwd...
Had de reviews gelezen en daar kwamen ze niet zo positief uit. Ik duim mee voor je!
Bedankt voor de update!Het werkt. En na de fatboy gebruikt te hebben vind ik dat ik die van minder vaak hoef bij te vullen. Wel lastig te vullen en de stof is dun, daarin zit een plastic zak. Dus zal snel lek zijn.
@Level42 ik heb exact dezelfde kabels maar nergens last van. Ik gebruik ze overigens voor m'n iphone niet voor de ipad. Bekijk bijlage 53558 Bekijk bijlage 53559