Bakkertje
Forumguru
Helemaal eens @Japanese Power daarom delen we hier ook onze ervaringen
Ook bij AliExpress is er onderscheid in kwaliteit..
Ook bij AliExpress is er onderscheid in kwaliteit..
@erik-055 hoe werkt hij? Je hebt hem nu enige tijd.
Ik heb geprobeerd via de zoekfunctie te zoeken naar de volgende lampjes. Led lampjes (wit licht) voor de voetverlichting en de lampjes in t dak. Heeft iemand hier een idee waar ik deze kan bestellen voor een octavia HB FL?
Dat kan kloppen. Al mijn bestellingen uit de week van 20-25 december (AE, eBay, BG) zijn allemaal al geleverd.@Captain Hook ik heb een Xiaomi bluetooth speakertje besteld voor €27,85 .. Het was echt bijzonder snel in NL overigens, de 24e besteld en sinds vorige week dus bij de douane.
Maar dat werkt alleen als het artikel ook daadwerkelijk bestelbaar is vanuit het EU i.p.v. CN warehouse... En dat is lang niet altijd het geval.@Captain Hook ... Bij BG kun je ook kiezen voor verzending vanuit de EU (betaal je wel iets meer)
https://nl.aliexpress.com/item/5pcs...it-Package-For-Skoda-Octavia/32615171432.html Dit is voor je lampjes in de hemel. Ik zelf heb er goede ervaringen mee.
Zijn auto is van 2011............hoe moet hij dat weten??
Ik weet 't ook niet hoor, sorry.
Edit: dat soort info kun je vaak uit iemands profiel halen .
Meestal zoiets van 13 euro kosten + de verschuldigde BTW...Ik heb inmiddels bericht over mijn douane pakketje, er komt 18,85 bij ...