Het grote AliExpress forum

Yeti2015

Forumguru
Heb je dit aan de hand van een werkplaats handboek gevonden?

Ik zie namelijk ontiegelijk veel verschillende artikelnummers als ik op jou genoemde nummers zoek op Google.
Nee niet uit een boek.
Ik heb dit op de pc in een lijst staan. Ik heb bij mijn vorige passat's redelijk veel aan modden gedaan.
En o.a. kabelbomen gemaakt voor elektrische achterklep, wegdraaibare trekhaak, camera enz.
De kabel bestelde ik dan bij een VW dealer.

EdK

Forumguru
Het is niet makkelijk te vinden bij Conrad maar ze verkopen zeker alle kleuren draad die in auto industrie worden verkocht.

HarrieSkoda

Forumguru
Ik ga liever voor de originele VAG 'reparatiedraad' zoals ze dat zo mooi noemen.

Heb mogelijk al een oplossing (op rol!) gevonden bij een bevriende automonteur :D

Spector

Forumguru
Dat bakje lijkt mij ook wel handig mede vanwege het de bewaarplek voor het losgeld/winkelwagenmuntjes, maar deze past niet... Toch nog eens zoeken, heb je misschien een link van deze??

Laatst bewerkt:

Spector

Forumguru
Ja, maar die kon ik zo snel niet vinden @HarrieSkoda :D

Dank @Rallye, maar die past niet in de mijne. Althans, past waarschijnlijk wel maar ik heb niets aan die uitsparing. Bij mij zit er geen klepje voor de koeling in de armsteun.

Wel deze aangeschaft (gewoon omdat het kan) en nog een setje in het zwart...
De box (via @Bakkertje) zou ook onderweg moeten zijn... HTB1ADYReI2vU1JjSZFwq6x2cpXa9.jpg

HarrieSkoda

Forumguru
Ja, maar die kon ik zo snel niet vinden @HarrieSkoda :D

Dank @Rallye, maar die past niet in de mijne. Althans, past waarschijnlijk wel maar ik heb niets aan die uitsparing. Bij mij zit er geen klepje voor de koeling in de armsteun.

Wel deze aangeschaft (gewoon omdat het kan) en nog een setje in het zwart...
De box (via @Bakkertje) zou ook onderweg moeten zijn... Bekijk bijlage 64775

Mijn bakje voor onder de armsteun past feilloos! Zelfs geen trillen ervan, of wat dan ook.

Box? Nu maak je me nieuwsgierig!

HarrieSkoda

Forumguru
Zou hem in de zuurvrije vaseline zetten, zowel binnen als buiten!

Bakje heb ik inderdaad een gat in zitten, voor bijvoorbeeld een pen rechtop in te zetten ofzoiets..

Heb de OSRAM Xenon besteld voor de RS, toch iets beter licht dan de 4000K

Osram Xenarc Cool Blue Intense D3S 66340CBI

b1.jpg

Bovenaan Onderaan