Ik zie absoluut niet in welke beren jij op de weg gooit
Ze passen perfect. Geintegreerde stekker? Het is een h8 stekker.
Als je wat meer berichten over de montage van zulke LED lampen hebt gelezen, zul je begrijpen wat ik bedoel. Soms moet het ijzertje, waarin de lamp wordt geklemd, aangepast worden.
Dat jij dit niet hebt hoeven doen is best uitzonderlijk en mag je geluk mee hebben.
Kijk maar eens naar een H15 lamp, dan zul je begrijpen wat ik bedoel met 'geïntegreerde stekker'. Het is in ieder geval anders als bij elke andere lamp.
Dat zijn geen beren hoor, dat heet het linkerhanden syndroom !
Dat begint met ik kan het niet want ik heb linkerhanden in de hoop dat anderen het dan uitvoeren !
En niet gewoon ff proberen of je het wel kan, of vanwege dat syndroom er geheel niet aan beginnen en lekker standaard houden...
Wat een onzin zeg.. Ik kan wel zeggen dat ik van een uitdaging houd. Maar volgens mij lees je over het tweede gedeelte van mijn post heen, dat ik het belangrijk vind om geen tegenliggers te verblinden.
Wees blij dat mensen daar bij stil staan. Er zijn genoeg lui die een setje xenon monteren die de maan aanstralen.
Ik doe niet aan impulsieve aankopen. Ik denk graag na voordat ik het aanschaf. Volgens mij heeft dat niets met linkerhanden te maken, en ik hoop er al helemaal niet op dat anderen dit voor me zouden willen doen.