Het grote AliExpress forum

Bakkertje

Forumguru
Gisteren uit het werk even langs het postkantoor (postNL servicepunt) gereden en de speaker opgehaald.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het geluid dat er uit de kleine behuizing geperst wordt en ik ben best een zeikerd wat geluid betreft.. Het kom een heel eind in de richting van de Bose Soundlink, die heeft een iets voller geluid, maar is dan ook bijna 2x zo groot. Qua helderheid is het bizar vergelijkbaar. En nee het gaat mijn Onkyo installatie niet vervangen, maar voor in de tuin / op vakantie / voor de kids is dit echt meer dan prima.

Afwerking is ook echt heel netjes, maar dat ben ik wel "gewend" van Xiaomi, die hebben dat gewoon goed voor elkaar.

Wat ook wel grappig is, is dat een ook een microfoon inzit en je hem dus ook als handsfree (conference) speaker kunt gebruiken.
Accuduur kan ik nog niets over zeggen..
https://nl.aliexpress.com/item/Orig...002.13.be99734ybJRFL_a2g0s.9042311.0.0.2mjpzq

Neptukker

Forumguru
Het is al een tijdje terug maar toen heb ik mierenverdelger gekocht aangezien we een behoorlijke overlast hadden in de tuin en die nederlandse bestrijdingsmiddelen nagenoeg niet werken. Dit spul heb ik besteld na een tip en ik moet zeggen dat het geweldig effectief is, echt een aanrader. Toen het bezorgd werd kwamen we er achter dat de werkende stof fipronil is. De ironie wil dat een weekje daarna dit nogal in het nieuws kwam.....

https://nl.aliexpress.com/item/50PC...32826131530.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.NQPn4P

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@Corné de Kluijver dan heb je voorlopig ruim voldoende (of woon je héééél groooooot) want één zakje is al flink effectief. Er hoeft niet ruim gestrooid te worden in ieder geval.

Ik mag niet klagen, maar niet heel groot. Voorlopig hebben we genoeg inderdaad. Niets hielp, zelfs uitroken met in brand gestoken spiritus was maar heel tijdelijk.....

LT83

Forumguru
Bij mijn intake uit de VS moest ik ook 110 euro invoerrechten en BTW afdragen. Was wel ingecalculeerd uiteraard. Maar denk dat de douane de "kleine" pakketjes niet gaat controleren, dat zal niet de moeite zijn.

Spector

Forumguru
Gisteren uit het werk even langs het postkantoor (postNL servicepunt) gereden en de speaker opgehaald.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het geluid dat er uit de kleine behuizing geperst wordt en ik ben best een zeikerd wat geluid betreft.. Het kom een heel eind in de richting van de Bose Soundlink, die heeft een iets voller geluid, maar is dan ook bijna 2x zo groot. Qua helderheid is het bizar vergelijkbaar. En nee het gaat mijn Onkyo installatie niet vervangen, maar voor in de tuin / op vakantie / voor de kids is dit echt meer dan prima.

Afwerking is ook echt heel netjes, maar dat ben ik wel "gewend" van Xiaomi, die hebben dat gewoon goed voor elkaar.

Wat ook wel grappig is, is dat een ook een microfoon inzit en je hem dus ook als handsfree (conference) speaker kunt gebruiken.
Accuduur kan ik nog niets over zeggen..
https://nl.aliexpress.com/item/Orig...002.13.be99734ybJRFL_a2g0s.9042311.0.0.2mjpzq

zoiets zoek ik nog, maar dan met een aux aansluiting zodat ik de box ook als externe box kan gebruiken tijdens het films kijken op de laptop tijdens vakanties. Ali eens even afstruinen binnenkort :jaja:

Bakkertje

Forumguru
Beetje moeilijk te zien @Spector maar op onderstaande foto kun je de aansluiting zien:
HTB1r5grSFXXXXc2XXXXq6xXFXXXE.jpg

Bovenin (boven de USB aansluiting) zit de 3.5 mm aansluiting. Op de foto overigens de versie met Microsd slot, dat heeft die van mij niet..

Maartenvds

Forumguru
Dat klopt, zag ik in de profielfoto, maar hij reageert op iemand met een III FL uit 2017. Voor mij was het dus een vraag voor een extra bevestiging ;)

Sorry voor de late reactie maar ik zelf rijd niet in een O3 maar daar gaan de T10 leds in ervaring is soms gaan ze maanden mee en soms enkele weken als je het echt goed wilt hebben kan je ze ook van superskoda halen. http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...ront-MEGA-POWER-led-dome-lights-KI-R-V2-Round heb ik met mijn O2 ook gedaan werkt toch net wat beter.

EdK

Forumguru
en Hypercolor.de verkoopt hele sets voor alle skoda modellen.
Is niet één van de goedkoopste misschien maar je hebt zeker kwaliteit.
En ja ik heb momenteel niets van hypercolor in de Fabia, heb ook de sets van superskoda.
Lichtopbrengst zeker goed, dimmend en hoe lang ze meegaan is nog afwachten.
De eerste paar maanden zitten er alweer op....

HarrieSkoda

Forumguru
Ik ben op zoek naar de originele gele 'VAG' electriciteitsdraad.

Ik ben tot nu toe alleen de kant en klare gele draden tegen gekomen waar al een stekkertje aan weerszijde aanzit.

Ik zoek deze draad op rol.

Ik heb namelijk zelf al VAG (H11) stekkers, waar ik deze draden voor wil gebruiken.

Ik wil namelijk de stekker van de mistlamp aan de kabelboom van standaard (1 mistlamp), verlengen/splitten naar 2 stekkers voor de vRS mistlamp (2 mistlampen).

Wie o wie? Heb al allerlei zoektermen gebruikt op Ali. Eerst kreeg ik ze wel gevonden.

HarrieSkoda

Forumguru
Super @Yeti2015 !
Inderdaad precies wat ik zocht.

Alleen nu maak je het me alsnog moeilijk. Moet ik voor de H11 stekker te verlengen/splitten de 0,5 mm of de 2,5 qmm hebben?

Overigens helaas niet op dat artikelnummer op Ali te verkrijgen, maar ik stuur even een berichtje rond. Vaak hebben ze op Ali meer liggen dan met hetgeen ze adverteren.

Bovenaan Onderaan