Amundsen Het grote Amundsen-topic

ElScorpione

Forumguru
Dan zou je dat moeten doen VOOR je de kaart in je systeem stopt. De kaart wordt namelijk gecodeerd, waardoor die niet meer te kopieren is (en dus ook niet in een ander systeem te gebruiken). Ik heb het niet geprobeerd, omdat er niet aan dacht. Dus bij mij gaat dit helaas niet meer lukken.

Michelv.

Forumguru
Had het idee dat de Amundsen misschien iets met de SD zou doen dat ie alleen nog maar op dat specifieke apparaat zou werken maar blijkbaar niet.

Edit; Stom, bericht van ElScorpione overheen gekeken, is dus schijnbaar wel zoals ik al dacht.

Bakkertje

Forumguru
Het kan gewoon simpelweg niet. De SD kaart is beter beveiligd dan het systeem zelf..

Een creatieve manier om jullie van info te voorzien, als het te direct is mag het uiteraard door een mod direct verwijderd worden.
Modedit: En dat is ook gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 6398

Goedemorgen mede Forum leden.

Ik heb zojuist bij vw dealer de update gehaald voor onze amudsen.
Is momenteel in aanbieding van €199 voor €99.!!!!!

Betreft versie 2015 v7.
Is ook te verkrijgen voor die prijs voor de amudsen +

Ook leverbaar voor die prijs voor amudsen+.

Is deze aanbieding ergens bekent gemaakt??
Heb net diverse sites van VAG dealers af zitten struinen, maar helemaal niks te vinden.
Hoorde van mijn broer ook al dat hij voor zijn A4 een aanbieding had gekregen voor 99 euro.

D

Deleted member 6398

Ben vanochtend maar eens bij de dealer hier in de buurt langs gereden en ja hoor, 99 euro voor de V7 update.
Zou dus goed moeten zijn, krijg m morgen

Gummie

Lid
Omdat op de oude versie de (Werkelijke/ GPS) snelheid niet zichtbaar is, wil ik graag weten of dit bij de nieuwere versie wel het geval is.

raantje

Nieuw lid
Het mij nog niet helemaal duidelijk, ik heb een update gedownload door mijn VIN code in te vullen. Dit zijn dan de meest recente kaarten 2015/2106.

Maar wat is die V7 update dan? waar jullie hier over spreken. Is dat het besturingssysteem? en is het zinvol om deze te kopen.

Maartenj

Nieuw lid
Dag iedereen,

ik weet niet hoe ik een nieuw topic opstart maar ik zal mijn vraag hier even stellen. Ik heb net een nieuwe skoda octavia greenline en een samsung S4. Ik koppel mijn samsung via bluetooth aan de wagen en alles lijkt goed te verlopen. Maar ook al sta ik toe dat de wagen mijn contacten ophaalt in het toestel, hij doet dit niet en geeft de melding dat hij geen contacten met nummer in het toestel vindt. Ik heb dan een contact verplaatst naar de sim-kaart (want ze stonden allemaal op het toestel zelf), maar ook dat vindt hij niet.
Voor de rest alles werkt, ik kan bellen, ontvangen, SMS lezen, oproepgeschiedenis,... Maar enkel de contacten worden niet opgeladen.
Kan iemand mij helpen??

Maarten

100pk

Lid
#robo-belgisch: 'De weg 26 kilometer volgen, ... alstublieft'.
Wablief? Alstublieft? WTF!

Ik hoop dat Skoda binnenkort eens een update uitbrengt met een fatsoenlijke stem er in.

Berry1912

Forumguru
Ga het nog maar een keertje aansnijden hier.

SD card met nav files erop, muziek(mp3) in root, en in folder in root erbij gezet echter de amundsen met zonder plus ziet de mp3's niet.
Iemand een oplossing hiervoor?

ElScorpione

Forumguru
#robo-belgisch: 'De weg 26 kilometer volgen, ... alstublieft'.
Wablief? Alstublieft? WTF!

Ik hoop dat Skoda binnenkort eens een update uitbrengt met een fatsoenlijke stem er in.

Ik vind die stem eigenlijk wel prima klinken. Veel beter dan dat harde Nederlands van bijvoorbeeld Google Maps of Apple Kaarten. Het klinkt tenminste vriendelijk. Ik noem haar 'Beatrix' ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

100pk

Lid
Nou, ik heb op mijn iPhone Navigon navigatie en die is echt veel beter. Google klinkt inderdaad ook nergens naar en is vooral ook heel slecht in zijn intonatie en zinsopbouw. Amundsen zit er een beetje tussenin. Ik blijf me ergeren aan het regelmatige 'alstublieft' overigens.

ElScorpione

Forumguru
Ik heb TomTom op mijn iPhone en die is inderdaad ook beter. Al moet ik zeggen dat TomTom regelmatig de plank misslaat als het op het uitspreken van straten en plaatsen aankomt. Dat alstublieft is wel beleefd toch? Ik kan er eigenlijk wel om lachen.

100pk

Lid
Ik luister dan naar de radio, en als de instructie is geweest wil ik gewoon zsm weer verder luisteren. Dan komt er nog een keer alstublieft achteraan. Totaal onnodige informatie.

Bovenaan Onderaan