De Voice control Amundsen software is door de garage geïnstalleerd.Wie heeft dit geïnstalleerd dan?
De Voice control Amundsen software is door de garage geïnstalleerd.Wie heeft dit geïnstalleerd dan?
Bij mij beweren ze dat ze de Voice Control niet achteraf kunnen activeren.De Voice control Amundsen software is door de garage geïnstalleerd.
Bij mij beweren ze dat ze de Voice Control niet achteraf kunnen activeren.
Kun je mss zeggen wat ze specifiek gedaan hebben?
De activering van de navigatie in het maxi dot scherm konden ze ook niet programeren tot dat ik via een Duits forum de juiste info kreeg en met dit naar de Dealer en toen ging het wel :-)
Heeft iemand inmiddels de Amundsen+ V8 update geinstalleerd?
Dat kan het systeem wel: nummers verdelen over mappen en vervolgens allen toevoegen aan een playlist...
Ik heb ook v8 geïnstalleerd, gebruik gemaakt van de actieprijs van €99.
Een jaarlijkse update vinden we vrij kostbaar, maar we rijden toch vaak tegen nieuwe wegen aan... We overwegen om van V4 naar V8 te gaan. Hoe is de update bij jou gegaan? Heb je een nieuw SD-kaartje ontvangen? Zo ja, hoeveel GB is deze? Wij hebben er een kaartje van 32 GB in en dat zouden wij graag zo willen houden. De SD-kaart overzetten voor de in gebruik name schijnt niet te werken als ik de berichten hier goed begrepen heb. Via een webshop is 32GB wel te krijgen, maar dan is hij flink duurder. De actie van Skoda is relatief goedkoop.
@Favreleuba Ik heb een Amundsen+, dus ik hoef het geleverde sd-kaartje slechts eenmalig in te lezen (duurt wel 2uur!) waarna ik gewoon weer mijn eigen kaartje kan plaatsen. Deze sd-kaarten zijn niet te kopieren.
Je houd dan 3Gb aan ruimte over voor muziek. Ja, je moet wat selectiever zijn met welke muziek je eropzet. Maar ach, op de gemiddelde rit speel je niet alles af En op vakantie gaat er nog wel wat spul mee zodat ik muziek kan kopiëren. En ook bluetooth mogelijkheid om muziek van telefoon af te spelen. Dus dat is mij het prijsverschil van zo'n € 70,- voor meer ruimte niet waard. En ja, je krijgt nieuw kaartje waar je wel een backup van kan maken maar ten allen tijde moet je hetzelfde kaartje blijven gebruiken in de amundsen. Kaartje weg, kaarten weg.