Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag de caravan maar eens even in de stalling gezet.
Van te voren uiteraard even een wasbeurtje gegeven en aangezien ik dan toch bezig ben ook de superb maar even gewassen. Altijd mooi een schone auto!!
Soms zou ik willen dat ik zo'n poetser was, maar kan ik het geduld echt niet voor opbrengen. Geweldige filmpjes @Altos mooi om te zien wat het resultaat KAN zijn
Auto van m'n zus de komende dagen onder handen nemen... Vandaag de eerste etappe, de wagen gewoon basis schoon krijgen.. manmanman... 250 ml Gyeon Iron alleen al voor de twee voorwielen..
de winterbanden zitten er weer onder dus kan ik weer door de wasstraat....
met mijn 18inch velgen doe ik dat niet ivm beschadigen door goot.
en in de winter vind ik het ook wel goed om de onderkant is mee te nemen met al dat zout.
in het voorjaar poets ik hem zodat de wasstraat krasjes er weer uit zijn.
al moet ik zeggen dat het tegenwoordig wel minder is met krassen in de wasstraat.
Foto's van vanmiddag.. 4 weken geleden gewassen met Gyeon Bath+ en 2x wetcoat. Sindsdien 2000 km snelweg en kloteweer en niet meer gewassen.. Moet zeggen dat het nog best parelt
Mijn ervaring is dat op buitenwegen/provinciale wegen je auto veel sneller vuil is, zeker in deze tijd van het jaar: volop boeren die de oogst binnen halen (bieten, aardappels enz.) en ook nog hier en daar behoorlijk wat wegenbouwers actief, dus veel bagger en zand op de weg, zeker als je dat gaat vergelijken met de snelweg.
Auto van m'n zus de komende dagen onder handen nemen... Vandaag de eerste etappe, de wagen gewoon basis schoon krijgen.. manmanman... 250 ml Gyeon Iron alleen al voor de twee voorwielen..
Zo te zien heb je de iron als vergenreiniger gebruikt.
Als je de volgende keer eerst de wielen goed wast zul je zien dat je de helft minder product gebruikt
Maar wel lekker veel eer van je werk met zo'n vieze auto
@H@RM , was bittere noodzaak. De velgen hadden aangekoekte troep van 6 maanden en met enkel een sopje en een velgenborstel kwam ik er niet doorheen. De iron kreeg het steeds in delen losgeweekt
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.