Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

johnboy

Donateur
Gisteren hier ook de 169 versie er op gezet, is gelukt. Morgen via langere rit verder testen. Ziet er ok uit.

MRNX

Forumguru
@rmvw, @Weerz en @johnboy Jullie hebben de 169 geïnstalleerd. Deze stond toch niet op de Skoda update site of wel? Daar staat nog steeds de ECE2018. Hoe heet die nieuwe (als je kijkt bij versie-informatie op je systeem)? Is dat dan ECE2018-2019?

Vind het toch vreemd dat Skoda zelf roept dat de nieuwste versie in augustus komt.

Tol

Lid
Ik heb hem er ook op gezet! Doet het goed. Heb alleen nu de plots een melding als ik de toegestane kilometer overschrijd? :pieker:

herby1

Lid
Vandaag maar wee nieuwe mails gestuurd naar Skoda en Volkswagen, geen enkele reactie (buiten de standaard bevestigings email).

SK_YR

Nieuw lid
Mannen,

Kan je op de Columbus via CarPlay ook bv de ziggo app zetten zodat je “tv kan kijken”?

Binnenkort wordt de VIM aangepast maar vroeg mij bovenstaand al af...

Rallye

Forumguru
Mannen,

Kan je op de Columbus via CarPlay ook bv de ziggo app zetten zodat je “tv kan kijken”?

Binnenkort wordt de VIM aangepast maar vroeg mij bovenstaand al af...

Nee, CarPlay werkt alleen met een beperkt aantal apps. Vooral voor podcasts en webradio. Sinds kort Whatsapp. Ziggo dus niet. Vanaf september meer. Op termijn ook Flitsmeister.

Pascalbekker

Nieuw lid
Heb vandaag mijn octavia combi 1.8tsi uit 2008 opgehaalt en zag dat de nav een beetje out of date is, iemand een linkje waar ik de laaste versie kan downloaden? Columbo is orgineel model.

Weet dat het via de dealer kan maar €200 is een beetje overkill

Btw sorry als er al een topic hier al is

Bovenaan Onderaan