Bedankt voor de info, trouwens een linkje naar de grote columbus pagina, krijg iets te veel resultaten bij het zoeken
Trouwens, het topic over de Columbus (waarvan er overigens meerdere versies zijn, waarvan jij de RNS510-versie hebt) vind je hier: https://www.skodaforum.nl/forum/i/het-grote-columbus-topic-deel-3.9019/
In ieder geval kan/mag ik niet streamen via Airplay naar mijn Apple TV. dat blokkeerd de app. Lijkt mij sterk dat het du wel zou mogen via carplay áls het dus zou werken...Mannen,
Kan je op de Columbus via CarPlay ook bv de ziggo app zetten zodat je “tv kan kijken”?
Binnenkort wordt de VIM aangepast maar vroeg mij bovenstaand al af...
Klopt, maar dan komt de update niet in beeld en geeft het systeem aan dat deze up to date is en er geen nieuwe componenten gevonden zijn.Rechtsonder op het scherm staat “Online-update”. Moet dus ook via wifi kunnen, zou ik zeggen.
Ik denk dat met een online update over de wifi in de auto er alleen gekeken word naar kleine updates voor de columbus zoals de bluetooth module en radio stations ofzo. maar navigatie? nee. dat pakket is 30 gb groot! gaat zo'n auto echt niet over de 4G wifi verbinding binnen harken. Dus dat moet gewoon via een USB of SD opslag medium..
ja, klopt. Zodra ik bij kantoor aan kom maakt de Columbus verbinding met de wi-fi en komt het wlan logo in de bovenkant van het scherm. Bij de laatste update kwam er ook gelijk een pop-up in het scherm dat er een update beschikbaar was en heb ik deze via de wi-fi op het systeem gedownload en geïnstalleerd.Ik ken verder de MIB2 columbus niet; maar kan die dus ook verbinden met een bestaand wifi netwerk? bijvoorbeeld voor je huis met je eigen thuis-wifi ?
systeem blijft de usb lezen, kom niet echt verder in updaten... Wat doe ik fout?Check, format Fat32 -> Mib1, Mib2 en txt in root/hoofdfolder(USB/SD) plaatsen en updaten maar?
is deze update ook te forceren? Ik heb namelijk geen melding gehad van een update. Mijn Octavia is van juni 2017.Alleen voor de MIB2 van recente bouwjaren..... MJ2016 nog niet...
is deze update ook te forceren? Ik heb namelijk geen melding gehad van een update. Mijn Octavia is van juni 2017.