Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

Spinal

Forumguru
Ach, ik heb een hele tijd gedacht dat het Admunsen was ipv Amundsen, dus dan kan Columbo ook best.

Maar kijk eens op Marktpkaats idd. Of het wel of niet legaal is, daar even zoeken is in iedergeval legaal (zoek op RNS 510 update)

Japanese Power

Donateur
Of een Karok of een Kodiak ;). Kan onkunde zijn maar iets posten voor je het naleest met de kans dat autocorrectie er iets anders van bakt is ook een lastige voor veel mensen in het algemeen... dus niet alleen hier op het forum.

Pascalbekker

Nieuw lid
dit is allemaal voor vw, maakt dat nog uit?? of komt er straks te staan welkom VW??

enkan ik aan de hand van mijn serie nummer achterhalen welke versie ik nu heb zonder hem helemaal uit de dash te halen

Pascalbekker

Nieuw lid
dat is leuk en aardig

maar ik krijg alleen te zien
fm,am,dab

en alles is volkswagen georienteerd maakt dit niks uit??

ik weet skoda valt onder vw.
maar het zal er beetje raar uitzien om het vw logo te zien als ik hem aanzet

Japanese Power

Donateur
Sure:
  • Nieuwe leden worden verzocht zich eerst voorstellen in onze Meet & Greet voordat ze andere postings plaatsen. Dit heeft oa te maken met extra functies die hieraan gekoppeld zijn (forum bazaar), los van het feit dat het natuurlijk fatsoenlijk is.

Deze foutmelding kreeg ik na de update. Heb maar op annuleren geklikt. Systeem werkt overigens wel goed na de update. Jammer dat ons huisnummer er nog niet op staat, huisje staat er al 2,5 jaar. De kaarten van TomTom kent ons adres al bijna een jaar. Loopt Skoda zover achter?

Rallye

Forumguru
Nee, mijn opmerking zag met name op mogelijk illegale herkomst van kaarten. Voorstellen vind ik persoonlijk minder interessant.

@Pascalbekker Neem het Columbus-topic eens door. Misschien moet je nog iets extra’s doen om in dat menu te komen. Volgens mij weet de Columbus zelf of hij in een Skoda zit. Dat staat vast ook in dat topic.

Michelv.

Forumguru
Foutcode moet er uit gecodeerd worden als je hem weg wil hebben, maar je hebt er voor de rest geen last van. Alleen met het uitlezen van de auto kom je de foutcode weer tegen ;)

Canon-Eye

Forumguru
De kaarten van TomTom kent ons adres al bijna een jaar. Loopt Skoda zover achter?
Ga daar maar van uit, ja... Het probleem is overigens breder dan alleen Skoda, hoor.
Ik zag het bij mijn aanstaande Seat ook al*) en bij VW en Audi zal het vast niet beter zijn.

*) Mijn TT blijft dus gewoon in gebruik, de inbouwnavi is alleen voor het plezier van de passagier die daarop kan overzien waar we ons bevinden.

Bovenaan Onderaan