Columbus Het grote Columbus-topic deel 3

hemi24

Forumguru
één mp3 in de root zou voldoende moeten zijn... Is hier al vaker voorbij gekomen ;)

(moet je wel even kijken op het scannen en mixen voor de submappen is ingeschakeld onder setup)

De Columbus zou toch SDHC kaartjes moeten kunnen lezen?
Ik had in m'n vorige Columbus (voordat hij gestolen werd) een Platinum 8GB SDHC kaartje zitten, die probleemloos werd gelezen.
In m'n nieuwe Columbus krijg ik de melding: SD kaart fout. Heb al 2 verschillende merken kaartjes geprobeerd, maar beide werken niet.
Een normale SD-kaart van 1GB wordt wel gewoon gelezen.

Het viel me trouwens vandaag ineens op dat er boven het SD-slot alleen een SD-logo staat, en geen SDHC (geen idee of dit in de vorige wel zo was).

Iemand ervaringen hiermee?

Neptukker

Forumguru
Dat heeft met de firmware versie van de Columbus te maken. Vraag me niet elke versie je moet hebben maar mijn advies is om de originele (meest recente) software te laden van de leverancier. Er zijn namenlijk heel wat BETA versies in omloop op het internet.

Bedankt voor de snelle reacties! :)

Dan ga ik binnenkort maar even terug naar het bedrijf waar ze de Columbus hebben ingebouwd.
Ging er vanuit dat de nieuwste software/firmware en kaarten op stonden, maar blijkbaar niet dus... :S

yal

Lid
Onlangs heb ik onder garantie een nieuwe columbus gekregen, gekke is dat ik na de adres gegevens invoeren niet kan kiezen tussen de verschillende routes.
Met de oude columbus kon ik kiezen tussen route:groen,rood of blauw.

Dat kan nu niet meer, dealer wist het antwoord ook niet, wie wel?

Grtn Yal

Evilcomputing

Senior Member
RNS 510 diefstalgevoelig?

VW%20navilock.jpg

MarcoO2

Forumguru
Die had ik wel gezien, maar dat is niets nieuws, getuige dit topic met inmiddels ruim 100 berichten erover... vandaar dat ik me afvroeg wat je bedoel te zeggen met alleen die foto. Maar da´s nu duidelijk! :winkie:

MarcoO2

Forumguru
Zeker, alleen door je manier van posten (een vraag, met daarbij alleen de foto) leek het net alsof je er iets speciaals mee wilde zeggen. Vandaar dat ik om uitleg vroeg ;)

Bovenaan Onderaan