Misschien omdat je het bij de dealer moet kopen...?
Maar dat is ook exact wat ik bedoel ; streamen via BT , maar hoe krijg ik dat dan voor elkaar ????@OMNIAHARRY
Dit kan niet, is alleen maar streamen om af te spelen. Ook is het niet mogelijk om via het mdi de muziek vanaf de iphone te kopieren. Je zult moeten kopieren vanaf SD-kaartje, usb stick of externe hdd
In de maxidot zie ik inderdaad A2DP staan ,maar kan deze NIET activeren !In je maxidot bij telefoon kun je een mediaplayer instellen als je je telefoon gekoppeld hebt. Daarna verschijnt er op je columbus bij media, bovenin, naast 'cd', 'sdkaart' en 'mdi' een bluetooth tekentje. Je moet dan nogsteeds de muziek bedienen vanaf je iphone. Wil je je iphone kunnen bedienen en opladen zul je hem via het mdi aan moeten sluiten. In mijn ogen een betere optie!
Onder het kopje 'phone' in je maxidot zou ergens mediaplayer moeten staan. Weergave a2dp in het maxidot zegt me niks. Volgens mij moet het toch echt op deze manier verschijnen. Het kan alleen een paar seconden duren voordat het bluetooth tekentje verschijnt op je columbus(helemaal rechtsbovenaan bij media) Of skoda moet iets veranderd hebben. Ik zal vanavond nog eens kijken. Dit ging bij een iphone 4 altijd zo. Heb nu ook een 4s dus misschien dat het anders is, maar kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
De stappen zijn in maxidot: phone - Bluetooth - mediaplayer - activate device.
Na een paar seconden verschijnt je Bluetooth tekentje bij media op je columbus!
Je moet de muziek zelf aanzetten via muziek op je iPhone!